Followers

Sabtu, 9 April 2011

owh...AYAH

ini bukan AYAH aku.
kaw kenal ayah aku  ?? ayah aku bukan NAIM !! HAHA..*xde motif pon gelak*

kaw mungkin pernah bace DI SINI
dan juge DI SINI


ayah aku memang COOL ..haha..*still tak paham kenape aku kena gelak*

so hari tuh aku tak berape sehat sangat la kan.. ayah aku pon berkate-kate :


ayah : tu la ikah*actually panjang lagi bebelan die..tak pe..aku tak nak kaw bace panjang-panjang..nanti kaw boring*.. tak sehat kaw nie..tuh ha..pakai la terapi air boom tuh..


kaw tak taw air boom tuh ape ?? sile layari laman web air-boom.com


air boom ialah sejenis alat terapi.. mase mule-mule beli alat terapi nie..ayah aku asyik promote je kat kami adek-beradek..

kaw taw testimoni ?? haaaaa... ayah aku cerite pasal terstimoni tuh la..


ayah : bagus air boom nie.. dulu ade sorang tua tuh.. semalam die kencing 27 kali.. kaw bayangkan 27 kali dalam 1 malam die kencing .. lemah pundi kencing la tuh kan..orang tua.. mestila penat kan ?? then die gune air boom nie..


mak : ye ke ?? dah tuh okeh ke lepas tuh ??

ayah : pastuh terus die tak kencing dah ..

mak : ha ?? tak kencing dah ?? bahaye la !!!

ayah : sebab die dah mati ..

aku+mak+akak : =.="



haishhh...ayah aku sangat COOL*aku ulang 2 kali cakap die cool maksudnye die memang cool*tapi die tak suke lelaki yang merokok + pakai short pants+ rambut tak kemas+ and sebagainye ..

owh..biasela kan.. anak die 4 orang perempuan..mestila die nak yang terbaek untuk anak-anak dare die..


tapi anak terune die.. yakni abang aku ialah seperti ini :

ini ialah abang aku..berambut panjang dan selalu bershort pants..and die merokok..
haha..nsem tak abang aku ?? adessss
kaw boleh carik die kat telok cempedak sebab die selalu kat sane bermaen ombak !!


ape pendapat kaw ??






p/s: kalau kaw tak dapat nak cari point kenape aku buat entry nie..biar aku tolong kaw.. aku sebenarnye TAK DE IDEA and die memang abang aku !!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

HAHAHAH ! dia tanak menantu2 dia mcm abg kamu la kot, cukup la sorg mcm tu, hihi ~ daddy cool lah ni!

Cik Penulis berkata...

WAh! pnjangnye ambot! hehe

DHIQA nA.IM berkata...

ck: yup..mmg die tak nak la tuh...haish..cukop2 la sorang


tqa: yup..mmg pnjg ponnnn...haishhhh..lagi pnjg dari rmbut dhiqa

wan_HaFiZ@wan_hAmId berkata...

perh...bapak ah rambot dy
komperm ke dy abd awak???
cam bukan je...
rambut da macam bob marley je