Followers

Selasa, 29 Januari 2013

Need time

Assalamualaikum kau .

Lame kan aku tak menulis . Bile nak exam selalunya baru rajin update blog . Hampeh . Then mule la result teruk macam lansung tak belajar ape .

Ha . Membebel pulak dah aku . Internet ade je . Kat rumah . Kat BMI . Ade je . Cume malas nak menaip . Need time sebab kecewa dengan perangai diri sendiri . Bagi masa banyak mane pon tak berubah-ubah . Still buat bende yang same .

Macam mane nak motivasi diri sendiri ye ? Masalah dengan diri aku ialah komitmen . Aku tak mampu beri komitmen even aku nak sangat bende tuh . Contoh . Aku nak kurus . But then kalau tak ade komitmen tak guna kan ? Betul atau tak ? Aku perlukan sesuatu yang dipanggil komitmen . Tak guna kalau cakap nak kurus tapi usaha separuh jalan .

Ye ! Buat kerja separuh jalan adalah 1 lagi masalah aku . Damn it ! Tak reti-reti nak siapkan kerja . Omaiiiiii ... Buat kerja separuh then tengok runnning man . Buat kerja separuh then bace novel online . Buat lagi . Sibuk nak main game pulak . Nampak tak masalah aku ?

I need a solution . I want to be success .. I want to be fit and healthy . Iwant to be everything human wants . But then tak ada effort yang berterusan . Macam mane ?

Sad . Eh . Faham tak aku tengah sedih . Kecewa dengan diri sendiri . I need some time to motivate myself .
I want to be a person who can give a full time commitment . Please let me know how . I really need it .



p/s: Satu-satunye komitmen yang boleh bagi ialah pada ibu bapa dan inche angry bird . Need more .

Tiada ulasan: