Followers

Khamis, 22 November 2012

Jodoh & Nama

Assalamualaikum kau .

Entry nie ialah entry berfikiran sempit . Sebabkan aku tengah stress aku mengaku aku mengupdate entry tanpa berpikir dengan betul sikit pon . Sempit sangat pemikiran nie .

Aku tahu aku bodoh . Aku pikir jodoh ditentukan dengan berapa banyak nama kau . Contoh kalau namenye Milah jodohnye mesti yang ade 1 name jugak macam  Abu . Kalau name aku dhiqa naim jodoh aku takkan dengan inche angry bird sebab name dhiqa naim 2 je . Name inche angry bird 3 .Mungkin inche angry bird sesuai dengan orang name yang ade 3 jugak . Mungkin . Okey ! Pemikiran sempit aku ni buat aku lagi stress .


Aku tak tahu kenapa sempit sangat pikiran aku padahal aku dah tahu jodoh tuh datang dari Allah . Rahsia macam mane Dia tetapkan jodoh kite tu ialah rahsie Dia je . Kita tak patut masuk campur . Tapi tuh la . Orang yang berfikiran sempit macam aku kadang-kadang bodoh bile tengah stress . Jadi bengap sangat . Macam sekarang , orang lain sibuk study sebab besok exam electronic tapi aku amik keputusan nak layan stress aku sorang-sorang . Nampak tak sempit macam mane pemikiran aku ? Tak ade tamadun . Tak pandai berfikir .
Tak profesional .

Ahh ! Kau yang tengah bace ni mesti pikir aku bergado dengan inche angry bird kan ? Tak adenye gado-gado . Aku saje nak stresskan diri sendiri . Tak ade gune nak gado-gado . Buat sakit hati je .

Aku cume rase malas .  Putus asa . Putus harapan dengan subjek nie. Aku langsung tak faham pasal subjek nie . Sikit pon tak . Aku tak faham macam mane nak lukis re model .Macam mane nak guna power gain bagai . Noise . Aku macam tak belajar ! Aku rase useless . Tengok nota macam tengok ancient languange . Taw ? Macam tengok tulisan siam . Faham ?

Jangan tanye kenapa aku tak tanye orang . Jangan sorang pon tanye aku soalan tuh ! Mungkin kalau ade yang tanye kemungkinan besok die yang sakit hati sendiri . And kalau ade yang tanye kenapa aku keluar awal semalam , mungkin lepas tuh  nanti kau update status maki-maki aku tanpa mention name aku . Mungkin .


Sebabkan terlalu stress, aku berfikiran sempit . Bile aku jadi tak bertamadun and tak pandai berfikir macam nie . Tuh yang wujudnye entry nie .

okey ! Bye




Tiada ulasan: