Followers

Khamis, 22 November 2012

InsyaAllah jodoh masih kuat

Assalamualaikum kau .*riang gembira*


Aku baru lepas habis jawab soalan elctronics . WahWahWah.. Seronok tahuuu ?
Keluar dewan awl 45 minit . Kan hebad tuh ?
Seronok bile jumpe kekasih . Rase gembira . Riang gembira sangat nie .
*puppy eyes* hope sem depan dapat bersame kekasih lagi. Dapat lebih memahami die . Tuh la cita-cita aku untuk sem depan . Lebih memahami kekasih-kekasih hati nie . Lebih kuat rase cinta terhadap mereka .

Roommate aku cakap, insyaALLAH sem depan die bakal bercerai dengan elctronics . Tapi aku macam dapat rase jodoh aku dengan electronics masih kuat .  Aku tahu sem depan aku still dengan die . Aku dapat rasekan aura die dekat dengan aku . Wahh . InsyaAllah electronics sayang . Sem depan kite jumpe lagi taw ? Saya tak puas lagi bermanje dengan awak . Saya nak lebih memahami awak . Lebih tahu pasal awak . Sebab saya nak belajar untuk bawak ke future . Tapi sem ni saya nampaknye belajar awak hanya untuk ke final . Sya rase tak patut buat awak macam nie . Saya akan tetap dengan awak taw ?..






p/s: Pening-Besok combinational and sequential logic pulak .. Sakit tahu ?

Tiada ulasan: