Followers

Ahad, 25 November 2012

Aku suka tajuk untitled tapi aku bosan bila banyak sangat tajuk yang untitled ,tapi aku tak tahu nak buat tajuk ape nie .So ? Guane ?

Assalamualaikum kau .

Yeah . Kau sayang . Kau yang kerap bace muntahan aku nie . Maksud aku muntahan perasaan . Eh . Maksud aku luahan perasaan .
And aku betul-betul tak ade masalah dengan inche angry bird . No worries okey ?Eh , kau bukan kenal pon inche angry bird tu sape . Tapayah nak risau sangat . -.-"


Sorang kawan . Kawan . Ye . Bertanye soalan tricky .

dia : Weh . Cinta tuh ape ?

aku: What ? Cintan ?Megi kot .

dia: cinta la giler ..

aku: la . Kau kenapa cakap cinta la giler pulak . ?

dia: Bengap sangat kenapa ? What love means to you ?

aku : Pain . But . it can be a medicine .

dia : Macam mane nak tahu kau jatuh cinta ?

aku: Soalan tuh kelakar . Spill it out yunk . Wassup ?

dia : Just answer my question would you ?

aku : Bila kau nak selalu dengan die . Bile ape je yang kau buat kau terpikir pasal die . Bile kau solat kau berdoa untuk die . Never want anyone else to take him away from you . Berdebar . Sakit bile die tak layan kau . Nak selalu nampak die depan mata . Bila kau dengan die , feel like the world is yours. Mase cepat berjalan bile dengan die . Want him to be your imam . That is love .But ..

dia: But ?

aku : Jangan salah faham cinta dengan ingin memiliki . Its totaly different .

dia : Whats the different ?

aku:*sigh*Feels like teaching a 5 years old about politics .

dia: Please ...

aku: Am i your doc cinta kawan ?

dia : Kau ade your precious . Aku tak jumpe lagi so aku tak tahu . So tell me the differents .

aku: Ingin memiliki tuh macam obses . Love is not about obses . Faham ?

dia: Nope . Blur lagi .

aku: Yunk . Did you meet you precious ?

dia: I dont know . Macam mane kau tahu  hubby kau ,kau punye precious ?

aku: Whatever happens . Tak pernah sikit pon nak stop doakan die . Whatever happens . Die sebahagian dari aku . Thinking about him make me smile . Die buat aku nangis . And die je yang boleh buat aku senyum . Tak pernah lupe ingatkan aku ape yang salah and ape yang betul . Selamat dengan die . He makes me not to look at others .

dia: Kau macam tengah brag pasal die la giler .

aku: No im not . Kau yang tanye kan ?

die:*thinking*

aku:Sape laki yang kesian tuh ?

die: Okey . Nak mati ye ?

aku:Kalau aku pemilik tulang rusuk die , alhamdulillah . Tapi kalau tak mungkin ade yang lagi baik untuk aku and untuk die . Tuh kan semue rahsia Dia . He knows the best for you . When its times, kau akan tahu lelaki tuh your precious ke tak .

dia:...


Kita tak pernah akan tahu rahsie Dia .



Tiada ulasan: