Followers

Ahad, 25 November 2012

Throbbing

Assalamualaikum kau .

Hai kau . Ye . Hari ni ade lagi entry aku . Ahh . Lupe bagitahu , BMI dah upgrade wifi . So laju . Penuh je bar taw . Suke . Boleh update hari-hari . Roommate pon gigih download movie macam-macam . Good kan ?

Throbbing . Atau bahasa melayu sakit yang menusuk . Ke menikam ?Ke ape ? Okey . Kalau salah sile betulkan cik jah . Bahasa omputih cik jah masih mentah . Maaf .

Pernah rase sakit macam tuh ? Ye . Aku kerap merasekan sakit itu sekarang . Menusuk dan menikam-nikam dada nie .Aku sakit macam ni bile rase cemburu. Ohh ! Bukan sebab inche angry bird . Die baik-baik aje menjage hati aku *muke bahagia*

Tapi aku kerap kali cemburu sesame manusia .Mungkin hati aku terlalu busuk . Tak boleh melihat kebahagiaan orang lain ? Mungkin .



Kadang-kadang rase pelik bila rase macam nie . Aku cemburu melihat die gembira . Tapi aku sedih bile tahu die sedih . Tapi die tabah . Die kuat . Ape pon jadi die kerap menulis
"Allah ade dengan saya".

Ye . Allah jugak ade bersama aku . Aku tahu tuh . Aku tak pernah lupe tentang itu . Tapi aku cemburu bile die boleh bersikap positif seperti itu . Tabahnye die . Berimannye die . Positifnye die . Okey . Die itu seorang gadis . Gadis yang cantik dan manis .

Aku cemburu dengan kelebihan yang die ade . Die dapat ape yang aku nak sekejap je . Sedangkan aku berusaha untuk dapatkan precious itu selama setahun lebih .

Cemburu . Ye . Cemburu itu kuat . Aku harap aku boleh berubah menjadi seperti die . Bukan sahaje cantik rupa , tapi hati . Hati yang cantik . Aku perlukan itu . Bukan seperti sekarang .  Tengok aje . Cemburu . Sakit yang menikam-nikam tuh . Semua kerana cemburukan die .

Awak . Awak cantik . Saya suke tengok awak . Saya tak boleh nak dibandingkan dengan awak . Jauh . Terlalu jauh . Saya ibarat kuman bile dibandingkan dengan awak . Sebab tuh awak dapat precious itu . Kan ?

Okey . Rase cemburu orang busuk hati macam aku nie tinggi . Sampai rase nak demam . So .. Daaaaaaaaaaaaaaa*Lambai-lambai tangan sambil tersenyum*


Tiada ulasan: