Followers

Jumaat, 4 Mei 2012

tak perlu tajuk untuk entry nie

Assalamualaikum kau ..

Wassup yo !!

Aku nak exam minggu depan . Macam bangang kan introduction aku ? Kisah pulak kau aku exam bile . Sejak akhir-akhir ni aku rajin follow blog orang, blog walking and sebagainye . Bace blog itu dan ini . Biaselah bila nak exam, tahap malas setinggi gunung . Orang lain sibuk study aku sibuk online . Bace blog itu, bace blog ini . Gelak sane, gelak sini . Novel pulak bersepah dalam bilik . Bile nak bace ? Sehari sebelum exam agaknye .



Malas . Ye sangat malas sekarang . Tengok pulak carry marks yang macam haram . Boleh pulak aku punye lab 2 digital dapat 0 . Watdefuck kan !

Hari sabtu lepas, 28 april aku balik kuantan . Ye . Seronok sangat . Aku excited nak balik rumah macam aku tak balik setahun . Aku sanggup tak tidur . Hebad rasenye . Bile dah sampai rumah, banyak rupenye yang jadi selame aku tak de . Dugaan orang kate .

Aku tak kisah, sebab bagi aku, biarlah banyak mane pon masalah, rumah tetap tempat yang menenangkan . Tempat yang ade family ialah tempat yang menenangkan .

Bile nak balik rumah, tak nyempat-nyempat . Kalau boleh, lepas kuiz fiqh tuh jugak nak balik . Cube bile balik bmi smule , ya ampunnnnnnnnnnn ! Kalau boleh lagi lambat nak balik . kan ?

Actually , aku bukan nak update pasal bende-bende ni pon . Aku cume tertanye-tanye dan terfikir..

"Kenapa bila aku follow or bukak blog orang, mesti blog tuh private or blog tuh dah tak ade ..Kenapa ?? Dieorang memang privatekan blog dari aku ke ?"


Errr kau faham tak kenapa tak perlu ade tajuk ? Sebab sekarang aku tengah update entry yang lansung tak menarik . cittt ..




persoalan : Kenapa aku update entry macam nie ?


p/s: result dah dapat . Nanti akan refer ke hospital kuantan pula . Surat direfer kepada surgeon .. Maksudnye ?



Tiada ulasan: