Followers

Sabtu, 28 April 2012

Nasi goreng kampung (Pedas)

Assalamualaikum kau .
yeah ! It is me . Tak ade keje kan aku update blog pepagi bute nie ? hahaha *gelak tak ikhlas*

Actually, aku nak update pasal dinner aku tadi .

Lepas selesai kuiz fiqh kontemporari tadi , dalam pukul 8.40 malam, aku lapar ..Ye !
Berbekalkan rm 7.00 aku pon pegi cafe . Aku ingat nak jimat tapi bile pikir perut yang kena gastrik ni memang aku kena makan jugak tak kire ape jadi ..
Bagus kan aku sayang perut aku ?

Pergi cafe jumpa bebudak group Communication English I,  dieorang pakat tegur

mereka : Kau dah bape hari tak tido nie ? Muke cengkung sangat 

aku : Memang pon . Assignment banyak .

Aku terharu sebab dieorang risau dekat aku :')


Then pergi kat kaunter . Aku and roomate aku la kan . Tulis la ape yang kiteorang nak makan .

Menu roomate aku :

  • Nasi putih
  • Telur bungkus
  • Sup
Menu aku :

  • Nasi goreng kampung (pedas)
  • Telur dadar


Air kiteorang serupe . Teh o ais limau . Lepas dah tulis ape yang kiteorang nak makan and ambik no, kiteorang tunggu la makanan kiteorang .

No makanan kiteorang 55.

Aku bungkus and roomate aku makan kat bawah .

Lepas order kiteorang dah siap , aku cek nasi aku ..

Ni ha


Aku kecewa ! Aku syak macik cafe nak cili mulut aku ..

Tapi aku baik, kenapa nak cili aku pulak ?


p/s: tak boleh tidur sebab excited nak balik ..

Tiada ulasan: