Followers

Ahad, 6 Mei 2012

Kau yang bijak pandai, sila tafsir mimpi aku ..Boleh ?

Assalamualaikum kau ..

Ye . Masih berkisar pasal mimpi . Aku bermimpi . Mimpi tuh memang yang aku asik ingat . Tak tahu kenapa . Mr. Angry bird cakap dekat aku

" awak , orang tua-tua cakap,kalau kite ingat mimpi tuh,maknenye mimpi tuh akan jadi kenyataan"

Aku dah cuak . Kenapa cuak ? Sebab mimpi tuh sampai sekarang buat aku debor .  Memang mimpi tuh mainan setan, tapi aku takot jugak . Sebab ngeri ..

EH! Kau faham tak ape yang aku mencarut sekor-sekor nie ? Setiap mimpi kan ade tafsiran sendiri . Ade yang logik and ade yang tak logik . And of coz la kite nak amik yang logiknye kan ? So, cube kau dan kau , dan jugak kau tolong aku tafsirkan mimpi buruk aku nie .Tolong ye .

Mimpi aku :

Dalam mimpi tuh , aku berdiri kat sebuah tangga dan ade sorang perempuan yang bermuke cantik dan bermuke baik, elok parasnye cube nak tolak aku . Aku terkejut . Aku kecoh-kecoh kat situ . Kenapa die nak tolak aku kan ? Aku takot . Aku marah-marah die . Macam biase, aku kan manje,kalau kat rumah suke mngadu so aku mengadu dengan orang sekeliling yang ade kat tangga tuh jugak . Tapi kau ! Tak ade sorang pon percaye cakap aku ! Cilake betul . Aku beriye-iye cakap perempuan tuh nak tolak aku, tapi semua orang tamau percaya . Semua nak percaye perempuan tuh yang muke baik konon ! Shit sangat kan ! Aku geram je . Memang aku buat kecoh . Perempuan tuh buat muke sedih konon tak bersalah . Sangat jahanam . Aku dengan bengangnye berambus dari tempat tuh . Yang pasti mase aku pandang die, die senyum dengan jahatnye . Dalam senyum tuh ,macam die maksudkan 



" Kau ingat sekali terlepas, kau akan terus terlepas? Jangan harap . Aku tak kan putus asa nak hancokan kau"


Aku seram . Masa tuh aku kat sekolah rasenye . Okey ! Sangat bangang bile aku ingat aku kat sekolah kan ? Tak sedar umur berape agaknye . Then aku balik rumah . Bile balik rumah singgah dekat rumah kawan aku . Makan ape ntah kat situ . Mase kat rumah kawan aku tuh pon, pempuan jahanam tuh ade lagi . Sial sangat aku rase mase tuh . Semua orang puji die . Tak ade sape nak percaye cakap aku . Mase tuh puas aku maki perempuan tuh dalam hati. Sial kan muke baik nak mampus tapi nak bunuh orang ?



Aku marah . Ontheway balik rumah aku, boleh pulak aku jumpe pocong . Okey . Kau mesti tak faham kan kenape perlu ade pocong dalam mimpi aku . Aku lagi lah tak fahamnye . Marah aku tak habis lagi kat pempuan itooo tibe-tibe boleh pulak ade pocong . Siot . Dalam mimpi tuh, pocong tuh cube nak takot-takotkan aku tapi aku dengan takut-takut buat-buat tak takut. Kau faham maksud aku ?

Then bile aku sampai rumah perempuan tuh ikot jugak . Sekarang aku marah ! Kenape die psiko sangat nak bunuh aku ? Ciittttt!!!
Then aku terjage sebab aku takot . Ye ! Aku takot . Still ingat lagi bile aku hampir jatuh die tolak,nak putus rase nyawa aku . Aku series nie , rase real taw tak ?



okey ! Sekarang . Engkau yang bijak pandai tuh ! Sile tafsir mimpi aku ..



p/s: Aku still berdebar-debar ingat mimpi tuh :(







Tiada ulasan: