Followers

Isnin, 23 April 2012

my sis , my love

Assalamualaikum kau !
jom aku kenalkan kau dengan my dear sister .
Hari tuh aku telah membuat kesilapan yang besar .
ye ! Aku dengan biadapnye tak wish birthday die . Salah handphone aku yang cacat tuh sebab reminder tak berbunyi ! Caittt !

Aku kan pelajar yang berkaliber, busy je semedang sampai bende penting macam tuh pon lupe .. muahahaha ..

Akak aku dengan marahnye text aku petang tuh

" Biadap ! Tak wish birthday aku"

cett ! Tak pepasal , sebab kau phone , aku dah jadi biadap di mata akak aku .Kejadah ape budak baik macam aku tibe-tibe jadi budak biadap ? Tak sesuai okey!

gambar aku bukan gambar akak aku

okey . Let me tell you about her . I mean my dear sister .

Name die cik melur . Okey ! Klasik kan name die ? kau ade ?
Maksud aku name die dekat muka buku . Name sebenar Nur Kamilla.
Femes die nie . Seme orang tahu aku adik die .
Die belajar dekat bmi jugak ! Same macam aku .
Birthday die 16 april ..
Tapi aku dah lambat beberape hari . Tak kisah kan?


Eh .. Kenapa aku rasa aku macam pernah tulis benda nie ? Tulis bende yang sama ? Gambar yang same ? deja vu kah ?
*muke blur*


 Meh nak tunjuk muke akak tersayang . Pernah je banyak kali tunjuk dalam blog nie . Takot kau tak ingat je yang mane 1..





Ha ! Dielah akak aku . Wahh !
*muke teruje* Cantiknye die !*muke kagum*

Kakak aku die tak ade la secantik lisa surihani ..
Tak secomel mia sarah nasuha ..
tak sehandsome aaron aziz..
tak sekatang the rock ..
Tapi die tetap akak aku ..
Yang tugasnye menjaga aku di perantauan nie .
Kalau aku sakit , die yang bawakkan pergi klinik ..
Kalau aku lapar die yang belikan makanan ..
Kalau aku tak pandai belajar die yang reportkan kat mak aku ..

Pendek kate sepanjang aku kat sini , die la yang banyak tolong aku . Hah ! Sebelum dapat duet MARA , die yang tanggung aku ! Kan ke baik die nie ?
Kalau aku nak balik rumah , die yang bawakkan aku .. Naik kereta ! Bawak laju-laju macam kat litar lumbe kerete tuh .. Pejam mata due tige kali dah sampai kuantan ! Hebad sungguh beliau ..
Semuanye die yang buat . Kalau aku sakit tak larat turun tangge, nanti die buat delivery makanan sampai ke bilik . Kan ke baik die nie ? Bilik aku level 4 .. Bilik die level 2 .. Tak ke kesian die naik sampai ke level 4 semate-mate nak hanta makanan ? Huh ! Kau ade ?*berlagak*




Walaupon die ialah seorang akak yang boleh tahan garang and ganas , tapi die baik .
Ahh ! Sweetkan aku buat entry khas untuk die ? Die bace ni mesti terharu sampai guling-guling nanti . Siap aku puji-puji die lagi ..wahwahwah ..

Mesti bile die bace entry nie die gelak macam nie .. hewhewhew ..Maklumla sebab suke sangat.

haishh ..

Okeylah ! Dah jauh sangat malam nie . Nanti aku update blog lagi ye .

entry malam ni diakhiri dengan ucapan , Happy Belated Birthday sis ! Semoge panjang umur and murah rezeki ..
Semoge hari yang mendatang lebih baik dari yang sebelumnya . InsyaALLAH :)

p/s: Rajin betul update blog hari nie :)



Tiada ulasan: