Followers

Khamis, 5 April 2012

konon assignment :)

Assalamualaikum kau .
actually hari tuh aku ade pergi kursus kawin ..aww ..awww !
saya nak kawin dah *lompat-lompat gedik*
aku dah taip dengan bersemangat habis je aku kursus kawin tuh . Tapi malang ! Langsung tak keluar ..*muke nak makan orang*
biasela , internet terlebih laju kan ? hew..hew*gelak sopan*


ahh ! Semestinya ni photo lame .. hew..hew..hew*gelak sopan lagi*
sekarang makin bamBAM ..
dah nak meletup dah nie ..=="
by the way , pasal kursus kawen tuh, nanti aku selongkar draft blog aku, then aku post laju-laju untuk kau baca ye !*bersemangat*
Sekarang kononnye aku tengah sibuk buat assignment tapi memang dari malam tadi baru 1 page siap .. sangat  shit !
DHIQA ! KAU NIE PEMALAS ! MACAM MANA NAK DEKAN NIE ?

okey ! Aku dah marah diri sendiri . So tak payah la kau susah-susah nak marah aku lagi .


eh . Aku saje nak try post entry sebab dah lame tak post . Muahhh ! Nanti aku post lagi ye ?

p/s: aku tulis entry macam budak sekolah belajar tulis diary ..-..-"

Tiada ulasan: