Followers

Jumaat, 6 April 2012

ANOTHER ASSIGNMENT

Assalamualaikum kau..
ah . kau sihat ? oo aku tak sihat . Alhamdulillah .
Semalam aku tak tidur untuk siapkan assignment fiqh kontemporari . Konon nak carik banyak-banyak isi sampai tak tidur, tapi still 3 page je yang kau buat kan dhiqa! haishh ..

Haiilaa.. Hari ni again, aku tak tidur untuk siapkan analisis ekonomi dan marketing bagai .
Ahh ! Kau tak payah nak pelik sangat, sebab aku buat analisis marketing padahal aku belajar engineering . Aku ade project yang perlu disiapkan . Ternyata seorang IR juge perlu belajar seme nie. Ingatkan keje IR just kire bende yang tak bergerak je .hewhew*gelak sopan*..

Tapi sumpah penat. Penat berfikir. Penat berfikir marketing strategy untuk product syarikat aku . Erghhh ..My mind still in a tired mode , and it will  collapse once everything is finished..

Aku tak tidur lagi, masih meneruskan keje memikir analisis dan ayat untuk explain process segala bende product yang didesign.
Dan tahniah kerana paginya aku akan melakukan 2 lab iaitu electric circuit and introduction to elctronic. Aku rasa nak pengsan ..

im damn tired right now. Just need to sleep but now im still searching the right word to complete the analysis.
i've got to sleep before 4 or i will not wake up for my lab tomorrow.

Ni la padahnya buat kerja last minutes kan. Memang terbaik la .. Haishh


p/s: roomate dah tidur dengan nyenyaknya . Seronoknye . Mr.Angry Bird pon sudah selamat tido. Haishh , im alone now. :"(

3 ulasan:

Ihsan Arifin berkata...

haha mr angry bird.
lawak seyh kah kah kah

DHIQA nA.IM berkata...

heeeeeee ...knp lawak pulak ..=="

DHIQA nA.IM berkata...

heeeeeee ...knp lawak pulak ..=="