Followers

Rabu, 22 Februari 2012

saya senyum tapi saya menangis

assalamualaikum kau ..

haish , lately memang obvious giler yang blog aku dah jadi blog jiwang kan ?

Ah ! Tertekan jugak rsenye nie ..

Hari ni aku tertekan sebab besok presentation..

ohh yeahh ! Besok pukul 12.15 ade presentation ye ..
boleh tak nak pretend to faint besok ? * ketuk kepala sendiri*

Dalam kepala otak ni dah pikir macam-macam idea jahat dah nak mengelat . But aku kena sedar , besok markah individu , and aku kena buat betol-betol untuk dapat markah yang baik kan .


Kalau aku tak datang pon besok still dieorang present and aku yang tak dapat markah kan ?

Ahh ! Tension . Confident level is too low !

Hope bangun besok , confident level boleh tibe-tibe mencanak ..*berangan*


by the way , from days to days aku makin rindu dengan inche drummer .
Yup ! I want him back ..
The old him ..
:'(


Tadi aku call orang and dieorang keep tanya aku , aku ade problem ke . Hurmm , knowing that you all still care for me make me happy enough okey ..
Love you sayang-sayang ..

mmmuuuahhh !


p/s: YA ALLAH , tabahkan hati ku untuk mengharungi hari-hari ini tanpanya . Jika ini la ketentuanMu , sesungguhnya aku redha . Pinjamkan aku kekuatanMu YA ALLAH . Sesungguhnya aku lemah tanpaMU . amin ..

Tiada ulasan: