Followers

Selasa, 21 Februari 2012

Kegilaan

Assalamualaikum kau.
Haish , dah beberapa hari aku tak bukak blog , mengupdate entry bosan yang baru .
hal ini kerana , dengan slumber aku tak hingat password blog aku ..
Ah ! Memang menyakitkan hati sampai aku rasa nak bukak blog baru * ketuk kepala sendri*
Mujur la tadi dapat jugak aku bukak blog . Nak melompat rasa !


Sekarang memang mengalami kesibukan yang teramat . Sebab ape ?
err ! Sebab English day .
Project untuk Communication English ialah untuk organize an event which is treasure hunt .*pengsan*.
Aku ialah secretary kepada team leader aku. Tapi dengan slumbernya aku marah team leader .
Ahh ! Kisah pulak aku dengan dia kan ?
Team leader dah macam orang bawah aku pulak aku buat . Slumber sangat aku yang bagi arahan dekat die . *muke bangga*


But actually , it really for his own good . Markah for this event actually is given individually . Especially for a presentation which will be on Wednesday . YUP !
It is already 12 am and i've only have time until tomorrow to finish up everything .
Nervous tak payah nak cakap! Even mase practice sorang-sorang pon still berdebar and blushing !
erghh ! Boleh pakai mask tak besok ?* fikir nak pakai topeng apa*

By the way .
Err..Mengantuk ! There is something that i wanna share with you tapi aku rasa mata aku dah macam ade otomatik lock dah nie ! Bila - bila masa nak pengsan dah aku depan lappy nie .

so ..selamat tinggal . Nanti aku update lagi ye sayang-sayang ..
mmmuuahhhhh !


p/s : ALFATIHAH untuk bapa kepada seorang sahabat .
p/s: sahabat , please be strong . I know i've never been in your shoes but i will always there for you .

Tiada ulasan: