Followers

Rabu, 15 Februari 2012

mungkin

Assalamualaikum kau ..
Yup ! Engkau yang tersenyum sinis baca blog tak seberapa aku ni. Ah , lebar senyuman kau kan bila aku mentioned kau dalam blog aku ni. Mungkin tu yang kau nak ? MUNGKIN !
ye . Mungkin bagi kau aku mengandaikan benda yang tak mungkin , but to me everything is possible .
Ah , mungkin jugak kau cemburu dengan blog aku kan ?

Dan kau still tersenyum kan sekarang ? Berlegar dalam kepala otak kotor kau yang aku tak pandai menulis,
berlegar jugak dalam kepala otak konon genius kau tu yang aku patut berhenti dari menulis .

Ah! Peduli pulak aku dengan pikiran busuk kau tu kan ?

Aku pelik dengan perangai kau.
YUP ! Engkau yang selalu berasa diri terlalu sempurna .
Tangkas mengkritik manusia lain tanpa peduli sikit pon tentang orang lain.

oh ? kebebasan bersuara ?
Ah ! Kau menggunakan alasan itu ?
Bijak !

Kebebasan bersuara untuk kau mengkritik right ?
but dear , there is a good way to do that right ?
tak perlu pulak kau nak menghina orang macam tak ade hari esok lagi !
Tak perlu jugak kau nak menjatuhkan orang dengan "hujah-hujah" konon bernas kau kan ?


Lagi pulak kau konon menggunakan identiti sebagai manusia tak bernama ..
Tak ade burung ke kawan ?
Ah! mungkin kau seorang perempuan ..
Tapi kalau kau seorang lelaki tapi menggunakan identiti itu , aku nasihatkan kau pergi la beli sekor dua burung ..
Mungkin lagi better kalau kau beli banyak sikit sebab kemungkinan untuk burung-burung yang kau beli tuh mati tinggi ..:)


Eh !
Engkau terasa ke kawan ?
Mungkin bukan pada kau aku tujukan entry ni ..
Mungkin pada kau yang lain




p/s: susah untuk bercakap dengan orang tak matang kan ?

Tiada ulasan: