Followers

Selasa, 14 Februari 2012

saya hilang awak tapi saya ade Dia

Assalamualaikum..
kau mesti dah bosan dengan puisi cinta mati aku kan ?
Biasalah kecewa..
Perempuan ni bila die dah bercinta,tuh lah yang die anggap pemilik tulang rusuk die kan..
Same goes with me..

Aku terlalu mengharap untuk terbang tinggi and at the end aku jatuh ..
Aku rase kecewa..
Aku rase aku hilang die macam aku dah hilang everything ..
Sampai aku lupa , ALLAH S.W.T sentiasa ade untuk aku ..
Untuk aku mengadu ..


seriously, aku percaya dengan benda nie ..
ALLAH S.W.T taw yang mana lebih baik untuk aku kan ?
Hati ni tak kuat , tapi aku mencuba jadi kuat ..
aku taw bukan ni ujian yang paling teruk die bagi kat hamba die,
ada yang lagi teruk kan ,
sepatutnya aku lebih bersabar ..


p/s: Care aku menulis entry dah lain kan kau ? Tak pe , nanti lepas aku dah make up blog aku , aku back to normal balik ye !

Tiada ulasan: