Followers

Rabu, 15 Februari 2012

jaga kucing lagi senang dari jaga hati orang

assalamualaikum kau ..

Manusia ni hidup dengan rasa yang sentiasa tidak berpuas hati kan ?
Ah ! Kau jangan perasan ! Aku hanya bercakap mengenai diri sendiri ..
Aku manusia dan aku selalu ada perasaan tak puas hati ..


Aku mengaku itu ..
Macam mana dengan kau ?

Aku marah bila ade yang tak berpuas hati dengan apa yang aku buat but at the end aku pon selalu tak berpuas hati dengan manusia lain ..

Ah , life is so hard right ?
Hidup kau hanya untuk memuas dan dipuas kan ?


seperti nafsu ..
untuk memuaskan nafsu perlu skill yang hebat ..
supaya kau jugak rasa puas ..
kan ?



conclusion : memang untuk puaskan hati orang susah .. lagi senang jaga kucing dari cuba nak happykan manusia lain ..sedangkan perasaan kita terluka ..


p/s : gambar ni 18 ke atas ke ? =="

Tiada ulasan: