Followers

Khamis, 2 Februari 2012

ketuk kepala sambil menari

abaikan gambar nie ! hiasa semata-mata ye =="



assalamualaikum kau !
Untuk pengetahuan kau , aku ade banyak keje sebenarnya malam nie. Electric Circuit yang nak kan perhatian aku and Technical Math 2 yang memerlukan jagaan aku ..
Tapi aku tak kisah langsung pasal mereka . Aku enjoy mengonlinekan diri sambil berfikir macam mana keje-keje tuh seme nak siap tanpa perlukan tenaga aku ..


Penat aku berfikir sambil berblogjogging . Penat sampai turun la berat badan aku beberapa kilo sebab berblogjogging sambil berfikir . Unluckly aku still tak dapat carik jalan penyelesaiaannya ..
Mata aku dah mula penat sebab dari tadi terbukak . Otak aku dah tak mampu berfikir lagi .
Badan aku tak mampu nak belai Electric circuit dengan Technical Math tuh . Aku penat ..
Nafsu aku yang ade untuk dieorang dah hilang .. Zero sudah !

Aku cube untuk mengetuk kepala dengan kerusi bagi segar sikit kan , tapi HAMPEH ! tak berjaye ! Aku dah tak mampu ! when i am thinking about them , i feel so sleepy .. Tapi boleh pulak update benda merapu ni panjang-panjang kan ?=="



aku tengok gambar atas tuh pon tak mampu nak buat aku segar ..


p/s: besok balik kuantan ..awww..awww..awww.

Tiada ulasan: