Followers

Khamis, 2 Februari 2012

mencintai awak buat saya sakit :'(

Assalamualaikum kau !

Pagi ni aku tak ade kelas sebab lecturer ade appointment dengan hospital. semoga kesihatan beliau tidak semakin merosot .

by the way ,  aku masih rasa sakit . Sakit yang inche drummer bagi . Sakit sangat . Betol la mimpi tuh . Perasaan ni memang sakit macam ditikam kan ?


Aku menangis penyebabnya  kau,
aku gembira pon sebab kau ,
rasa sakit ni mestilah sebab kau ,
tapi rasa ni masih tetap sama ..
aku sedih ..
dada aku sakit ..
fikiran aku penat ..
penat merindui kau
penat menyayangi kau ..
penat untuk terus bertahan dengan sikap engkau ..
penat bermimpikan kau ..
segalanya disebabkan kau ..

aku penat sendirian ..
aku tersenyum tapi sakit yang aku rasakan ..
aku bergelak ketawa tapi engkau yang aku bayangkan ..
aku penat menangis sampai tiada lagi air mata untuk kau ..

p/s: penatnya nak menjadi tabah ..


:. sorry reader, hari ni jiwang pulak ! maklumlah hati tengah terguris! cetttt ! macam CILAKE !

Tiada ulasan: