Followers

Jumaat, 3 Februari 2012

belai,membelai dan dibelai

assalamualaikum kau !
buat ape tuh ? awal bangun . Kau pon macam aku ke ? bangun untuk menyiapkan keje yang tertunggak ..
ye .. aku dah siap-siap mandi ..Nak membelai dan memberi perhatian dekat si Electric Circuit tuh ..
Semalam selesai je update blog terus tertido .. Lappy tak ditutup..
Handphone merate-rate ..


hurmm ..Cakap pasal phone . Kau pakai celcom ke maxis ?
Kenapa aku punya tak boleh call ..
tak boleh sms ..
tak boleh tengok kredit ..
Die asik cakap operation failed !
hurmm ..
nak tukar no boleh ? >.<


aku nak pakai no yang paling mahal ..
so tak ade la orang nak sms and call aku kan ?
jadi lone ranger la jawabnya ..


actually..
aku nak lari dari manusia-manusia ni semua..
aku nak pergi jauh ..
aku nk bersendiri ..


tapi aku nak readers aku seme ade dengan aku ..
i am nothing without all of you ..
:)


by the way ..aku nak siapkan keje la ..
errr..maaf ..tajuk tak ade kaitan dengan cerita merapu nie
mmmuuuahhhhhh !!




p/s: ingin berhenti  merindui die :')

Tiada ulasan: