Followers

Jumaat, 3 Februari 2012

leepaz

assalamualaikum kau ..

aku tengah bersiap-siap nak g kelas and then terus menapak balik ke rumah .. yeahh !
errr ..menapak tuh mungkin tipu .. sebab aku naik kereta ..

by the way..aku sangat rindukan si leepaz ..
err ..bukan lipas ye ..
tapi leepaz ..


rindu sangat-sangat ..
die selalu pandang aku dengan pandangan yang sangat boleh buat perempuan jatuh cinta ! seriesly !
tapi die seorang abang yang baik ..
haha ..

fakta tentang leepaz :


  • seorang yang handsome 
  • kurus
  • tak tinggi sangat
  • pekat loghat kelantan bila bercakap
  • social
leepaz ni social tapi die paling marah kalau aku terlibat dengan benda-benda macam nie ..
ayat die yang aku ingat 
" aku jumpa kau dengan mana-mana jantan tengah buat bukan-bukan siap kau ! kau dengan jantan tuh makan kaki aku nanti !aku dengar cita tak elok pasal kau pon siap kau !"

ahaks ! tapi die baik .. Aku sayang die . Dah die boleh buat orang menyerah kat die ,nak buat macam mana kan ?tengok care die pandang orang pon boleh buat kau berdebar..seriesly !

and i miss him so much .. 

leepaz ! sumpah aku rindu kau ! nak nanges rase !


p/s: saya dah nak balik kuantan .. reader! tggu update saya lepas saya balik gombak semula ye .. mmmuuuahhh!!



Tiada ulasan: