Followers

Ahad, 3 April 2011

teka -TEKI

OWH...wei kaw..kaw pernah maen teka-teki tak ??
kalau kaw cakap tak pernah kaw memang pelik

mase kecik-kecik aku selalu maen teka-teki..tapi teka teki ni orang dewase pon boleh maen ye..

masalahnye dengan teka teki ialah some of the answer have no logic at all * english aku cam HARAM*


teka-teki
teka tekok
ular mati dalam periuk..

ape jawapan die ??




damn !! jawapan die megi.. pe kaitan megi dengan ular ??
megi makan ular ??
ular makan megi ??
arghhhhhhhhhh !!
*padahal ni la jawapan yang aku dapat pikir bile jawab teka-teki ni*


dalam banyak-banyak haiwan..haiwan ape yang kaye ??



jawapan die beruang..sebab belakang die ade wang !!

bodoh !! mase kecik-kecik aku selalu ingat kat belakang beruang punye badan tuh ade duet.. cetttt !!

aku ade jugak terpikir nak pergi rompak beruang kalau aku tak de duet..rupe-rupenye sebab belakang ejaan beruang tuh ade U.A.N.G.. !! shippppppppppppp !!!* sile kaw sebut uang dengan wang same tak bunyi ??*






* mood : marah *


teka-teki yang lain..

burung ape yang paling penyayang ??




kaw teka SEKARANG sebelom aku bagi jawapan !!













































jawapan die burung belatuk !! ye.. kaw kenal burung belatuk tak ???
ape keja burung belatuk ni ?? owh..die errrr..aku tak tahu !! maaf !!

tapi kenape die dikatekan sebagai burung yang penyayang ??

  KENAPA ??
KENAPA ??

hurmmm..sebab die BELA ATUK !! die bela atuk la sial !! arghhhhhhhhhhhhhhh








teka teki yang lain yang juge mempunyai jawapan yang tak logik..

dari mane asalnye kapur ??


ha..jawab la.. kalau kaw terlebih bijak kaw akan bagitaw yang kapur tebentuk apebila bla..bla..bla * aku tak bijok* sampai la orang yang bagi teka-teki kat kaw rase mengantuk bagai sebab bosan dengar jawapan panjang lebar kaw..sebab jawapan die pendek jep..





















































ayam !!
yeeee !! jawapan die ayam !!

ha ??? sebab ape ??

sebab ayam berak kapur !!!!
damn !! damn !! damn !!! arghhhhhhhhhhh !!



tapi dalam banyak-banyak teka-teki tuh still ade yang jawapn logik..errrr..logik bagi aku.. kalau bagi kaw tak logik mungkin sebab kite bukan sehati sejiwe kan ?? betol tak ??


teka-teki yang ade logiknye :


  1. kenape penggali kubur  gali kubur tak pakai selipar ??
  2. jilat-jilat basah,jilat-jilat basah..then baru masukkan 
  3. selalu dibasuh tapi tidak diseterika sampai jadi berkedut..ape ??
  4. atas berbulu,bawah berbulu..kalau dibukak luas merah..kalau kalau dicucuk dengan jari berair..apekah ??



yeah !! aku rase teka teki aku berbaur lucah !! demmm !! ke aku yang terlalu pikirkan pasal lucah ??
errrrr.. aku rase memang teka-teki ni yang berbaur lucah ..errrrrghhhh..














































































































eh !! kaw nak tahu jawapan die ??haha.. okeh2.. jangan marah ye..
tapi sebelom tahu kaw kena la pikir dulu then baru tengok betol ke tak jawapan yang dalam otak kaw tuh..
kalau kaw otak cam longkang !! kotor .. memang aku tahu la jawapan kaw..












































  1. eleh !! kalau dah gali mestila pakai cangkul bro..kenape lak kaw nak pakai seliper ?? sempat pulak mayat tuh berkulat kalau gali pakai seliper..adessss..=.="
  2. masukkan benang dalam lubang jarum .. yela kan .. mesti kalau kaw pernah menjahit kaw buat camtuh kan ??betol tak ??
  3. kulit testis .. haha.. maaf.. apekah kulit testis ?? 
  4. mata !! ye.. cube kaw bukak mate kaw luas-luas..kompem merah masuk habuk bagai kan ?? then cube kaw cucuk mata kaw dengan jari..tengok berair tak ??sile buat SEKARANG ye ..



betol tak ape aku cakap ?? ade yang logik and ade yang tak logik..
ape-ape pon permainan teka-teki ni sangatla menyeronokkan ..


kaw tak pernah maen teka-teki ??



hahhhh !! sile la cube.. permainan ni akan mngajar kaw erti kesabaran * yela .. kaw kena la bersabar mendengar jawapan tak logik dari soalan yang ditanyekan tuh* then kaw akan belajar untuk berfikir luar alam.. die lebih kurang cam kritikal thinking la.. boleh buat otak kaw berpeluh la..

and the main thing about playing this game is kaw akan rase seronok kot..aku tekan kan..


SERONOK kot..



p/s : kaw ingat pasal sihir di entry INI ?? hurmm .. cube kaw bayangkan bile seorang pemude yang berumo 28 tahun pergi bomohkan seorang perempuan tua yang berumur 80++ sebab perempuan tuh tak nak kawin dengan die ??.. ape pendapat kaw pasal lelaki tuh ?? ape motif die nak kawin dengan perempuan tuh ?? sebab die kaye ??cettttttt !! pergi mampos la kalau ade lelaki yang camni.. cam SIAL !!


p/s : errr.. kaw ingat unta dalam entry INI ..rupe-rupenye..mase nak sembelih unta tuh pon..tak payah ikat pon..bile suruh baring die baring dengan redha jep..hebadnye kuasa ALLAH S.W.T

Tiada ulasan: