Followers

Selasa, 29 Mac 2011

tajuk aku ari ni untitled lagi sebab langsung tak de idea nak pikir tajuk entry malam nie !!

owh.. tak pelik pon kan aku buan tajuk panjang-panjang nie kan ?? dah biase kan ?? betol tak ??

err..

aku rase blog aku makin berat ..
lambat kot nak loading..
pe pendapat kaw ??


siries aku rase tak tahu nak buat ape dah..

buang gambar ??

errrr...tanak la.. gambar-gambar tuh seme kan gambar sumber inspirasi aku.. mane leh buang !! ahhhhhhhhhh...


tapi camne nie ??



eh.. pesal tibe-tibe ade gambar nie ??




ahaks !! aku baru lepas makan daging unta goreng !! okeh !! aku ulang.. DAGING UNTA GORENG !!




ahaks !! daging unta ni banyak khasiat die..




"Dan sesungguhnya pada binatang-binatang ternak , benar-benar terdapat
pelajaran yang penting bagi kamu, Kami memberi minum kamu dari air susu
yang ada dalam perutnya, dan (juga) pada binatang-bintang ternak itu
terdapat faedah yang banyak untuk kamu, dan sebahagian daripadanya kamu
makan."
(Surah al Mu'minun ayat 21)


owh..kan kat padang pasir unta ni digunekan untuk mengangkut barang kan ?? pergi travel naek unta ye dok ??
tuh mase zaman Rasulullah dulu.. skunk ?? errrr.. aku tak tahu pulak.. mungkin still digunekan lagi..

daging unta ni jugak kalau kaw biarkan tak kan kena hurung ngan lalat .. tapi tebuan je hurung..special kan ??
kire daging unta ni tak macam daging lembu or kambing.. tak hamis.. tak banyak kolestrol..

daging unta ni elok dibuat sup.. tapi tadi mak aku goreng je kan ..sedap je rase die..firsttime kot makan daging unta nie..rase cam daging biase jep..tapi manis la..dan liat * aku sakit gigi *

then daging ni sesuai untuk ubat penyakit lelah..ahaks !! aku lelah !! yeeee.. aku LELAH !! *ayat aku cam bangge *

kat luar negare such as negara-negare arab,australia and afrika make a good use on its milk *ayat bi aku cam cilake !!*

dieorang buat keju .. mentega .. buat manisan .. errr.. bile aku tulis ni aku rase cam nak makan jugak manisan susu unta nie..cam sedap pulak..ades..

owh !! unta punye hati jugak bagus ye.. kaw makan la !! insyaALLAH tak memudaratkan ..

aku dah makan !! tapi daging unta la.. bukan hati die..

heeeee...aku bersyukur giler kot sebab dapat makan daging unta nie.. kirenye nanti bile orang tanye kaw pernah makan daging unta ?? 

kompom aku takkan cam segan-segan nak jawab tak pernah sebab aku pernah.. 
alhamdulillah !!


p/s: aku bosan dengan entry sendiri.. kaw cam ne ??


Tiada ulasan: