Followers

Rabu, 2 Mac 2011

gelak TERGOLEK

assalamualaikum..

heeeee..lame x update blog nie..dah bersawang pon*bersihkan sawang yang ade kt blog..

 ari jumaat yang lepas..tamatla sesi pembelajaran aku sebagai pelajar english kat olympia college..yeaaaa..then petang tuh dengan bangge dan tamaknye aku dah beli 2 buah novel yang superb !!superb !! superb !!


betul..aku siyes nie..aku beli novel GELAK TERGOLEK + STREET VENDETTA..

heeeee..sape-sape yang dah bace novel-novel nie kompom la..kompom cakap cite ni best..hoh..





bace cite ni bleh sakit otak oke..mak aku bace satu bab pon die dah tak tahan..haha..siyes cite nie kelakar..
yeahhhh..bace la wei cite-cite kat atas nie..dari kaw online jep..cetttttt...baik kaw asahkan tatabahasa kaw yang cam TERLAMPAU CERDIK tuh..it is better if you learn more to write in malay BAKU rather than bahasa SMS sumpah kate-kate ini ditujukan khas kepada diri sendiri)


p/s:pada pendapat aku orang yang kaya+berlagak kaya+konon bijak+konon nak mempertikaikan orang lain sangat bodoh bila tnye soalan ini 
                                                       "macam mane die letak omega dalam telur nie??"

pendapat anda bagaimana??

Tiada ulasan: