Followers

Rabu, 30 Mac 2011

~~~~

argh !! sile paham aku tak tahu nak buat tajuk entry ape..sesungguhnye aku bukan penulis yang berjaye..

aku mengaku aku memang tak de ape nak tulis..

errrr.. memang la aku patut jadi blogger yang informative..berkongsi dengan orang ramai..

tapi aku rase tak manis lak kalau aku tiru blogger laen yang ade identiti dieorang based on their blog right ??

takkan la dieorang tulis pasal isu-isu semasa ni aku pon kena tulis jugak..

errrrr.. bukan tu kot tujuan aku buat blog* aku tak tahu tujuan aku buat blog sebab ape benornye*

hurmm.. im confused right now.. not about my blog.. but about my future.. i dont have any confident about my future..i wanna be a lecturer..to be exactly i wanna be a lecturer in electrical engineering course..but based on my result i cant afford to take an engineering course..

damn !! TESL.. hurmm..Teaching english as second language..

it is a right desicion to apply for that course ??


sile korang sepuk kepale korang laju-laju sebab tibe-tibe aku meraban speaking !!

aku kompius ler bai !! kompius !!

TESL at UITM have to go through an interview !! cam HARAM la kan.. adessss..takot bengong !! sile ramai-ramai jerit TAKOT BENGONG !!..

 i have no confident at all..but how im goin to be a lecturer if i didnt have any guts !! just by thinking about the interview, i had a cold feet *okeh!! ayat aku makin HARAM*


sile gelak ramai-ramai bace entry cam CILAKE oleh dhiqa naim ni !! sile ye..anda dialu-alukan untuk gelak terhadap broken english yang aku gune..


mak !!! camne ikah nak amik TESL nieeeeeeee !! english ikah cam HARAM !! TOLONG ! TOLONG !!


p/s: errrr.. korang perasan tak pendahuluan entry aku dengan pertengahan tak de kaitan ?? owhhh.. sile jangan bosan bace blog aku yang makin merapu nie ^^,

Tiada ulasan: