Followers

Selasa, 22 Februari 2011

yeah..!!skunk blogger pon FAMOUS kan??xpyh jd artis pong!!

hoh..well..korang bace intrend??heh??bace x??haiyakkk..okeh..bacelaaaa..hehe..cite psl 50 blog malaysia yang jadi pilihan..yeahhh CLICK SINI LAJU-LAJU

alalal..link yang aku bagi tuh ialah salah 1 link blog yang dapat masuk top 50 dalam intrend..


okeh..enough about that..well..aku nak share link ini pulak..okeh..bace blog ni akan buat korang gelak but then..at the same time korang akan pkir..

it is totally rite!!

CLICK SINI LAJU-LAJU JUGAK


heh??yeahh.korang patut follow trus kot blog dieorang nie..haha..sebab bagi aku..yeahhh..dieorang bgs!!


humm..actually aku bukan update blog nie smate2 nak share link-link blog len aje kn??tapi aku nk bagitaw aku dapat bonus HOT TIKET!! heh??even aku xpnh gune hot tiket..yeahhhh..congrats me okeh???haha..dpt la free call ke semua rangkaian..and guess what??aku dpt 2 jam je kn..but then tak habes-habes lak bonus tuh..


bile aku imbas kembali (ayt xleh bla) mase dapat birthday bonus tuh..yang 7 hari gune celcom tuh..aku borak-borak dengan si die..sampai tido pon x off nset*aku sgt obses mase tuh untuk berborak even just dengan die sorang..n 7 hari bonus tuh pon bagi kiteorang x mencukupi...tapi skunk..2 jam??2 jam je kot..aku ase cam dapat bonus untuk 2 bulan..hah..bengong je diri ini rase..padahal ke seme rangkaian tuh..

okeh..aku ade gak la kol si die yang nk hati aku(die yang dlm n3 yang lepas)..but then..still xsame macam senget kn??yee..xde orang bleh ganti senget agi skunk..tapi maybe in future...kn??hoh..


aku nak tuleh kt status facebook camni taw

dapat free call to celcom+maxis+digi ..but then only wanna call sum1 yang ade kat plkn..huhu

okeh..kalu aku tules gitu kunk kompem ade yang makan hati kan??ye..sian die..haishhhh

Tiada ulasan: