Followers

Isnin, 21 Februari 2011

die SWEET x???

owhhh..aku debor..ye..berdebor okehhh..hah..??spe buat aku berdebor nie??errrr..sorang mamat nie..siries debor..erghhh...debor nie dimulekan dengan perbualan ini

AKU: awak..saya nak tampo awk ckit bleh??ckit je..
DIE  : bleh..tapi ade syaratnye
AKU: hoh??syarat ape??*muke habes pelik
 DIE : yang pertama,7 dulang hati tikus,7 dulang hati biawak.3 mangkuk ais kulit kayu manis.9 gelas todi......dan  akhir skali..1 je ati awk.
AKU: *blushing+debor
          errr..awk mntk todi..tak nak la bagi(alasan)

DIE  : adoi.permintaan tuh cume mcm puteri gunung ledang. yang akher tuh penting
AKU: *makin debor
               errr..kalu awak amik ati saya..cmne dengan sy
DIE  :awak bleh amik hati saya..tp saya nk simpan hati awak

erhhhhh..aku cair okehhh..haiyakkkk...sweet kotttttt...dalam men-men die pon sweet cam HARAM..atoiii...leh cair aku lame-lame gini..


tapi..aku..still..sayang..senget..

YA ALLAH..berikanlah aku ketenangan hatii

Tiada ulasan: