Followers

Sabtu, 19 Februari 2011

THANKS 4 everything

assalamualaikum.sejak akhir-akhir ni aku slalu moody..heh??bkn okehh..bkn kerana bulan jatuh ke riba..xde kaitan pon..citttt..tapi maybe sebab aku terlalu banyak berfikir kn??btol ke x??mungkin la..

tp pe pe pon..thanks to my frenz.yeahh guys..love all of you 4 making me happy cam xcukop nafas,,kate-kate selamber korang..haish..*wipe tears
heh..dengan adenye manusie-manusie ini aku dapat bergelak ketawe..yeahhh..suke betol..haha..firts of all..let me introduce this person..
                                                  ni ialah inche wan hafiz..HAHA..

yeah.die bmampu buat saya gelak..terime kaseh ye apiz..cehhh..bangge kn??
okeh..second person yang memang thank god kenal die..


                                                die nie mohd hafis..APIS!! haha

yup..thank god i know u bro..haha..sayang awak ketat-ketat apis!!yeahhhh..haha..die ni ialah contoh abang yang bek ckit..okeh..bile aku cakap ckit tuh maksudnye betol..cikit..haha


then..ni ha..kawan aku yang buat aku gelak kat kelas bi..
                         sengetkn kepale anda untuk melihat si cumel ini..

hoh..thanks guys for making me laughhhh...owhh..die di atas ini adalah NUR FADHILA HANIS..

okeh..minah nie plak orang yang ade untuk aku luahkan cerite yang same berulang kali..

                                   owhhhhh..thanks to you sayang!!this is my dear SITI NUR AININA


YEAHHHH..thanks to all of them for making me laugh..love all of you oke..thanks 4 everything my frenzz

4 ulasan:

haein haein haein berkata...

sape ye encik wan hafiz uh????????
:P

DHIQA nA.IM berkata...

haha..tuh la die nye..sape ye die tuh??haha...

haein haein haein berkata...

dah kantoi!!!!!!!!!!

DHIQA nA.IM berkata...

eh..mane de kantoi..alamak...