Followers

Jumaat, 18 Februari 2011

eh??spe tgk barchelorette 3??

 eh..ni ha gmbar aku yang dekat spital..haha..hepi x??yeahhhhh..hepi kan??haha..cam xsaket kan??tengok..tangan aku xde jarum kan??haha


okeh..ni xde kaitan ngan n3 ari ini..bende nie just ade kaitan dengan n3 yang lepas jep..ookeh..spe tgk barchelorette 3???sape??sape??cepat hentak pale kat bantal SEKARANG!!..haha

bengong??okehhhh..

well..barchelorette nie siyesly ialah realiti tivi..seorang perempuan dengan 25 orang lelaki yang ncem and hebad..okehhh..dapat picture die guane??then..yg season 3 nie..perempuan tuh name die jennifer sheftt..okeh..die ni konon nak carik cinta sejati..last episode..die kene pilih kan mane 1 laki yang die nak..then ade sorang mamat nie..his name is jerry..such a gud looking guy la..
hah??ncem kan??yup..ookeh..mase mule-mule jerry nie die cam ragu-ragu jugak la kan..yela..die tak taw feeling die kat jennifer nie..then jennifer nie pon cam kompius..so mse episode last..pas 25 orang tuh jd final 2..tggl la jerry nie dengan ade sorang agi..lupe lak name die..tp last-last jennifer ni reject dieorang..kire xdela sape yang dapat jennifer tuh kan..

tapi..mase jerry nie propose die..die kate

"awk tahu kan sy sgt komited dlm perhubungan..sy nk jwb ye..tp sy msih ragu-ragu tentang perasaan awk pada sy..ape kate kite beri diri masing-masing waktu..dan awak melamar sy laen kali..dan mungkin mase tuh saya akan terime"

fine!!dieorang speaking la weh..aku just translate jep kot

then..bile laki tuh propose die leh xnk..!!watdefak kn??laki tuh tggu lame giler..setia..mase die tolak tuh laki tuh nak nanges taw  x??damn!!hehhhhhhhhhhhhhh..cittttt..xsuke btol aku


(cite je kan..knp aku nak emo??sebab bile orang dah betul-betul suke kenape kite tak hargai kan??cam cedey je tengok laki tuh) 

Tiada ulasan: