Followers

Sabtu, 4 April 2015

hello

Assalamualaikum kau. !

*tiup tiup sawang* 

uishhh. Dah lame betul aku tak jenguk belog merapu ni. berdebar pulak rasenya.

hai kau. ye kau. Kau yang tengah muncung mulut tu pon same. Kau yang buat muke menyampah tu pon aku nak hai jugak . hai hai dan haiii ...~~~~

aku rindu nak menulis. rindu nak merapu .

kau dan kau dan kau rindu aku tak ?

it feels real to be here again . to able to write here again. * yes .abaikan broken english aku*

aku rase emotional. Sumpah. sebab blog ni macam baby aku .  aku rasa macam lame sangat dah aku tinggalkan baby aku nie . *abaikan jugak mood swing aku*

by the way , aku tengok comment box aku dan ramai pulak panggil aku ahkak ! oemmmgeeeeee ..!!!
tua sangat ke muke aku kat profile pic tu ? Seriously ? Fine! Tapayah jawab! Somehow aku taw jawapan kau akan membuatkan hatiku terguris, bernanah , berdarah. * abaikan jugak drama aku*

so. let's stop here .

p/s: aku rindu kau. ye kau. aku rindu. take care kawan.




Tiada ulasan: