Followers

Jumaat, 20 April 2012

Missing home and someone

assalamualaikum kau ..

Macam title entry kali ni , yup ! Aku merindui rumah . Even baru balik selama 5 hari baru-baru ni , i still miss my home . Tak puas lepak dengan mak and ayah . Sebab dieorang tidur awal sebab penat keje .

Tak sikit pon salahkan dieorang . Sebab dieorang carik duit untuk sapa ? Kesenangan anak-anak kan ?
Even dieorang busy, sabtu ahad keje, tapi dieorang tak pernah abaikan anak-anak.
Semua cukup .

wallpaper laptop terchenta
Selama aku balik rumah tuh pon, sikit pon aku tak diabaikan . Tak ada rasa menyesal pon balik rumah . In fact berat je hati nak balik bmi semula . Kalau tak sebab nak happykan parents, nak jadi manusia berjaya and balas jasa-jasa dieorang yang tak terkire tuh , mungkin aku tak balik .
Yup ! Rindu family ini . Adela kat mana-mana sekalipon , kalau dengan insan-insan nie insyaALLAH  aku akan rasa selamat .

gambar di penjuru tepi belah kiri tuh gambar inche angry bird . Oh , die orang yang dirindui juge .
selama 5 hari balik ,sempat luangkan beberapa jam study di library dengan die . Beberapa jam menonton battleship dan makan mekdi .

Beberapa jam yang membuatkan aku tersenyum . Beberapa hari dengan family di rumah . Nak-nak dengan mak dan ayah tercinta.

Dengan anak sedara tersayang .
jantung hati,limpa,perut saya:)

Tak sabar nak luangkan masa dengan mereka lagi . Mak , ayah , tunggu orang balik ye . Rindu mak dengan ayah :")


p/s: hari ni air mata mengalir sebab rindukan mereka yang tersayang .

Tiada ulasan: