Followers

Rabu, 25 April 2012

kuman dan bintang

Assalamualaikum kau .

Ye ! Aku tahu kau menyampah bile aku update entry banyak-banyak kali . Tapi aku tergerak hati nak update . Nak buat macam mane ?

Mesti kau nak cakap
" Blog budak nie tajuk selalu tak berkaitan dengan entry . Bajet best la tuh "

Citt! Sape kate tajuk tak berkait dengan entry ? Pelangkung sat gi !

Mesti kau pelik kan ? Mesti kau pikir :


"Kejadah ape tajuk budak nie ? Kuman dengan bintang kan 2 bende yang sumpah lain giler ! Dah tak de idea nak update blog la tuh "

 okey ! Sile kau jangan penat berfikir . Aku tak suruh kau berfikir . Bace aje diam-diam . Mulut tuh asik nak pangkah orang je kan ! Cittt .. Kalau tak sabar nak mengundi tuh tak payah la pangkah-pangkah aku . Daftar dulu sebagai pengundi . Barula kau boleh sibuk-sibuk pangkah memangkah . Betul ke tak ?

Okey ! Sile kembali kepada tajuk itu . Kuman dan bintang . Betul . Benda ni sangat la berbeza .Aku tak cakap bende ni same .

ni kuman bukan sperm ..Ok ?
bintang di langit 

bintang di mata aku :) comel kan ?

kuman die mata seorang gadis :)


Tapi aku ade story pasal bende nie . Tadi mood aku nak berjiwang dan bermanja-manja dengan mr . angry bird sangat la tinggi . Lagi tinggi daripada bangunan kampus aku yang ade 8 tingkat tuh .
Aku betul-betul maksudkan keinginan tuh tinggi . Aku tak tipu . Aku tak dapat tahan nafsu aku . Dengan muke gatal , aku taip mesej untuk mr.angry bird ..

aku : B ..banyak mane b sayang baby ? 

Kau jangan nak buat muke nak muntah sangat . Bace dulu sampai habis.

die : banyak3 .

okey ! Die jawab sependek mungkin . Aku kecewa . Cett .. Mood nak berjiwang aku hilang kejap . Tapi aku tak putus asa, aku reply lagi sebab jawapan die tak macam yang aku nak and impikan.

aku : Baby sayang b banyak bintang kat langit . .even kadang-kadang bintang tuh b tak nampak tapi die tetap ade :)

Aku siap buat smiley . Yelah nak tunjukkan keikhlasan aku yang tak terhingga . Aku tunggu die reply dengan sabar . Aku syak die reply lambat sebab die tengah pikir ayat lagi jiwang . Hati aku dah berbunge-bunge . Bunge-bunge tuh lagi kembang dari badan aku .
Lepas 3 minit , die reply . Ahh ! Tak ade la lambat sangat . Tapi aku bajet at least mesti ade ayat jiwang yang pendek and maksud die mendalam sampai boleh buat aku mengigau panggil die .

die : B sayang baby sebanyak kuman kat bumi .. walaupun tak nampak ..tapi tetap ade ..

Romantik tak mr.angry bird ? Kalau malam ni aku mengigau pasal kuman jangan tanye kenapa ..



Ya ALLAH, kau panjangkanlah jodoh kami . Jika dialah yang terbaik untukku, kau permudahkan la perhubungan kami. Kau jauhkanlah kami dari maksiat dan zina . Kau berkatilah hubungan ini . Jika bukan jodoh kami, sesungguhnya kami redha dan sesungguhnya Engkau la yang Maha Mengetahui ape yang terbaik untuk kami . Amin.

p/s: Semakin hari semakin homesick . Hati, sabar lah .. Sabtu ni balik la *pujuk diri sendiri*

Tiada ulasan: