Followers

Rabu, 1 Februari 2012

saya tidak menangis :)

assalamualaikum kau !
buat ape tuh ? rindu nak stalk blog aku ye ?ngeeeeeee .. rindu kau jugak !
inche drummer dah nak bertunang ..
ye ! bertunang . Semalam die bagitahu aku . Seriously, aku ingat aku akan menangis tapi langsung tak . Aku siap cakap alhamdulillah lagi . Aku ingat die nak bertunang dengan ex die yang die sayang tuh tapi bukan . Terkejut aku .. damn !
tapi aku tetap happy untuk dia. Perasaan aku tak pernah berubah untuk dia, tapi kalau tuh kebahagiaan dia ape lagi aku nak cakap kan ? Semua keje ALLAH S.WT...
Ajal, maut ,jodoh ketentuan semua datang dari ALLAH S.W.T kan ? Kalau nanti dah ditentukan aku tak dapat datang die bertunang or kahwin sebab aku dah tak de kat dunie nie pon kire ketentuanNYA jugak kan ?:)
Aku redha and insyaALLAH aku bukan just pasrah ..

Semalam rindu nak bukak blog . Tenet asik limited access ! MENYAMPAH !
grrrrrrrrr ..

by the way , nak siap-siap pergi kelas la yunk ! bubyeeee !!!

p/s: sayang , kalau awak happy , berganda-ganda saya happy untuk awak ..

Tiada ulasan: