Followers

Isnin, 30 Januari 2012

ape masalah kau ?

assalamualaikum kau ! aku dah habis kelas and tengah panas dengan sorang minah nie.
Aku senyum kat die , tapi die jeling .
aishh ! idak lah aku nyuruh die bayor ke ape bile aku senyum tapi ape salahnya senyum balik ! senyum tu kan sedekah ..

yang paling menyakitkan hati boleh pulak jeling-jeling ! kau ingat ape ? aku nak ajak kau nyanyi lagu s.m salim ngn dato ct tuh ke ? puhleaseeeeee ! menyampah taw aku dengan kau !


sebelom ni tak ade la pulak aku menyampah sampai tahap tak ingat ni , tapi bile dah banyak kali kau buat macam nie memang aku panas ! kau dah la 1 level dengan aku kat hostel , cube la bersosial sikit dengan jiran kau ! Tak gheti-gheti ke ? idak lerr aku nyuruh die tuh borak-borak dengan aku , tapi agak-agak la minah eh ! tak salah pon balas senyum orang ..

Kalau dulu mungkin aku ingat kau tengah badmood , tapi bila hari-hari aku senyum kau tak balas memang mendatangkan perasaan menyampah aku . rase nak tarik mulut tuh sebab tak reti nak senyum ..huh !




ye lah wahai reader ! memang aku tengah menyampah dan marah nie ! at least hormat orang . ke tak reti nak senyum ? kalau tak reti suruh lecturer kat sini tolong ajarkan ..

senyum tuh sedekah . Bila orang senyum tak salah untuk kite balas .

ade sesetengah orang tuh pulak bila dengan laki senyum sampai ke telinga, tapi bila dengan yang sama jantina pakai jeling-jeling je ! pandang macam nak menghina ! erghhh !


inche drummer pulak , lepas dah putus nie still kawan dengan aku .. die cume cakap

inche drummer : saba ..biasela manusia bukan semenye baik

i know that tapi it makes me mad bila masa orientasi pon kau group dengan aku , dah tuh nak buat sombong pulak ! agak haram di situ ..


hurmm ! *tarik nafas panjang-panjang ,lepaskan perlahan-lahan*


entry yang aku buat nie bukan untuk marah ke hape tapi just nak ingatkan SENYUM ITU SEDEKAH..


p/s: sy nak ini boleh ?

2 ulasan:

Cik Penulis berkata...

amboi. takmau mrh2 k. hehe meh nk belanja cool blog.

DHIQA nA.IM berkata...

cik penulis ..sedapnya ..nak oreo crush boleh ? >.<