Followers

Ahad, 29 Januari 2012

i am back !!!

ohoii ! Assalamualaikum la kau eh ! its been a long time since my last post right . Sejak putus cinta ni tamau dah update blog nie ..T_T

ahaks 1 but i'm back ! actually bukan tamau update tapi bila wifi terlampau pantas mengalahkan kelajuan cahaya tak terbukak la blog nie kan  . Sedangkan na download nota pon merangkak-rangkak ,apetah lagi nak mengupdate blog tercinta nie kan ?

berukband sudah diterminatekan atas sebab-sebab die dah tak bergune ! lepas lappy tersayang diformat , berukband terus tak boleh nak install ! kecewa sangat !


tapi kamu kamu dan kamu tak payah nak risau ! stop mengatakan "budak ni kalau tak update baik tak payah ade blog" ..stop ye ! sebab sejak aku rajin bukak lappy sebab nak tengok running man aku rase mungkin aku akan rajin jugak mengupdate blog tercinta nie ..

so readers ! please welcome me back ! i missed to write nonsense thing in this blog ! i miss everything about this blog ! aku pernah cuba update dari phone 3310 aku tapi tak berjaya :"(
aku kecewa .. AND now aku nak cakap yang aku akan tetap menaip , menekan ,lappy tersayang untuk mengupdate blog tercinta :)

mmmmmuuuaahhhh !!

Tiada ulasan: