Followers

Sabtu, 13 Ogos 2011

life as myself...

assalamualaikum ..


Pergh ,sejak akhir-akhir nie memang poyo kan aku ?Macam sopan je buat entry . errr .. Aku memang sopan dari azali kot ..




Sejak akhir-akhir nie memang aku malas sibuk .. Tak ada mase pulak nak onlinekan diri kecuali mase kelas programming kan ..

Aku nak bagitaw sebenarnye , aku kat kelas programming . Grrrrrrrr .... Aku mengantuk derrr !!


Memang aku rase seronok nak blaja pepagi buta nie kan . Kau bayangkan , aku menaip nie sambil tutup mata ..

Mengantuk sebab semalam tido lambat ...
Mengantuk sebab penat basuh baju tak ilang lagi ..
kau bayangkan seme baju yang aku basuh ade dalam 28 helai .
Puas nak memberus taw tak ? !!!






Ha ?
Kenapa baju banyak ?
Sebab aku rajin malas nak basuh baju ! Ingat nak hanta dobi tapi malas sebab duet dah memang habis ! Masa puasa ni 80 ringgit seminggu belanja !Menyampah tak ? Banyak giler kotttttt !! Kalau tak pose camne pulak kan ? grrrrrrrrr !!!

Dahlah . Penat ! Nak concentrate blaja pulak !

DHIQA NAIM RAJIN BELAJAR ! !!!!



p/s: semakin rajin malas setiap hari !
p/s:niat nak jadi rajin malas tapi errr..tak terbuat .. tapi kire okeh la kan sebab dah niat :D

p/s:janganla inche drummer baca blog aku !kena reject nanti !grrrrr

Tiada ulasan: