Followers

Jumaat, 1 Julai 2011

story about them

Haip .. Tadi aku tengok 1 cite nie .

There is a couple .Bila aku cakap kapel bukan la bermaksud dieorang declare or what tapi dieorang ade perasaan towards each other. Bila dah rapat dieorang  secara logiknya dah penah err.. Pernah urmm ..Ahh ! Aku segan pulak * cam kentut* Diorang dah pernah melucah bersama-sama ! Melakukan perkara lucah !! Owh ni cerita omputih . 
Ahh ! Jangan kau tanya aku ade tak scene lucah . Aku cube tengok dari mule , memang sah tak ade scene lucah-lucah so jangan sibuk nak tanye aku ape tajuk movie tuh .

This girl dia sangatlah aktif . Eh ! Bangang la kau ! Bukan aktif melucah . Die aktif ke hulu hilir dengan heels die dalam cerita tuh ! Haishh ! Kenapa kau asyik pikir lucah je weh ! Aku punye blog bukan blog lucah ! grrrr

Eh .Ape ye tadi ? *thinking *


aku comel macam ni la bile tengah berfikir
Oh ! That girl sangat aktif . Hot ! gorgeos ! Have sense of humor ! Happy go lucky ! Buat something ikot suka hati dia !


That boy sangat gentleman kadang-kadang ! Smart ! Charming ! Cuba bersabar dengan perangai perempuan tuh !



One fine day , perempuan tuh dia rase tak sedap badan la semua kan , so die buat pregnancy test . Yea ! Positive ! So die bagitaw kat lelaki tuh . Siyesly at the beginning perempuan tuh die rase agak terbeban la dengan semua ni . Yea ! Dia tak ready pon even untuk accept laki tuh as her partner ..
That guy pon tak berapa nak bagi komitmen sebenarnye..

KENAPA AKU RASA SENGAL JE BILA AKU ASYIK GUNA BAHASA ROJAK NI ?BAJET JE AKU NIE =="


So , die buat keputusan untuk pergi jumpa doktor .Yela kan , pregnancy kit tuh kan kadang-kadang tak betol.
Then a lot of thing happen on that day to that girl sampai girl tuh rase

" Oh ! I want this baby !"


Tapi at the end doctor bagitahu yang die tak mengandung . And lepas dapat tahu tuh dia agak kecewa . At the same time suddenly that boy datang .

Boy : We can find a way to this problem . Lets discuss it now  


Girl :  Actually , this morning ,when im telling you about that im just using a pregnancy kit . I went to see my doctor and im not really pregnant .


Yang pasti aku confuse sebenarnye lepas tuh . Sebab that boy marah-marah macam SIAL kat perempuan tuh . Macam dia nak salahkan perempuan tuh sebab tak mengandung ! watdehel kan ?


Boy : There is a part of myself which is really happy to know you , but another part of me really hope that i never know you !

Then dia blah sambil tinggalkan perempuan tuh menangis . She's crying so badly . And aku tak pernah faham kenapa lelaki tuh cakap camtuh kat perempuan tuh .


Eh ! Cite ni bersambung minggu depan la derr ..




p/s : Kuar jom sabtu ni . NAK ??

Tiada ulasan: