Followers

Rabu, 6 Julai 2011

jom tengok few of my follower [1]

haiipp ! dah berabad blog merapu ni ade , and siyesly suda ade follower yang ke 150 !

'Ala kau ,baru 150 orang dah kecoh .. aku beriban dah ade ,xde pulak kecoh-kecoh macam kau'


Fine . Kalau kau dah ade follower banyak takpe . Aku redha . Blog aku bukanlah blog yang famous . Nak letak link blog kat fb pon malas .. Eh , bukan malas .. Tak de mase . *tipu*


Again , thanks to my follower sebab dah follow blog merapu ni . Blog ni asyik-asyik cerita pasal inche drummer and benda mengarut-ngarut je but kau still follow kan .. Thanks a lot . It is not easy to get a reader and a follower ,nak-nak kalau kau jenis manusia macam aku , MALAS tinggal jejak kau lepas kau terjah blog orang laen  kan . haishh ...



blog SYAZ   [ ni follower ke 150 ye .. mekaseh sayang sebab follow blog akak ..gud luck in ur spm ]

blog FA        [ ni blog femes u ! follower die dah ramai tapi die still follow blog aku ..thanks sebab follow blog dhiqa ]

blog EZYA   [ kami bakal berjumpe di unikl ! yeah !]


blog ANGAH [ die tinggal kat bagan serai , kampung aku ..so aku follow and die follow aku balik ! mekaseh angah]



blog BEBO  [ ni blog sorang budak kecik nie .. die follow aku lepas aku follow die ..thanks sayang sebab follow akak ]




okeh ..Buat sementara waktu ni biar ni je yang aku letak link follower aku .. nanti ade mase aku update lagi ..


abaikan gambar .. saje wat sedap !


And kepada kau yang baru singgah blog aku , kalau kau rase blog aku worth untuk di FOLLOW , be my guest .. Follow and selalu la singgah blog aku ye . to al my reader or silent readers ,thanks a lot yaa sebab baca merapu-rapu nie .. Kepada yang rase blog aku tak layak untuk di follow , it is okay .. Tapi tinggalkan jejak kau kay shoutbox ye sayang ! Aku nak balas kunjungan kau .

muah !!


dadaaaaaaaaaaaa...

p/s : besok baru nak pergi tengok transformer .. ketinggalan =="

Tiada ulasan: