Followers

Isnin, 27 Jun 2011

....

Mak kaw cibai !

Bapak kau maen pantat !

Babi mak kau !


Aku bosan tengok fenomena ni . Gado maen mak bapak . Seronok sangat tempah nama kat neraka . Seronok sangat agaknye dah chop tempat dalam aktiviti ' mari mencari manusia yang pernah kita hina di padang masyar untuk bermaaf-maafan". 



Kecewa ! Ye aku kecewa bila yang tulis ni budak-budak sekolah . erghh !! Mayhap dieorang tak pernah belajar pasal ni dalam kelas agama !! Mungkin masa belajar nie dieorang tengah curious apa yang ada kat bawah tudung labuh si ustazah . Mungkin ..



p/s : aku ade adik , mungkin nanti ade anak * gatal nak kawin*, aku tanak anak aku jadi camni

p/s : kalau adik aku yang cakap benda-benda camni SUMPAH die memang nk makan penampa aku ..

p/s : aku bukan emo doe !! sedih je .. nak gado babitkan mak bapak . 

P/S : aku dah tak pandai menulis T_T

Tiada ulasan: