Followers

Jumaat, 24 Jun 2011

janji manismu ..

grrrrrrr .. Aku memang suka bila tak boleh tido !! Sakit dada aku ..erghhhh...apa-apa pon jom kite layan lagu ye ..


Oh dunia ini  
Penuh kepalsuan
Oh mungkinkah tiada
Keikhlasan
Apakah ini
Suatu pembalasan
Ku sedar kebesaranMu Tuhan

Aku bagai seorang
Kembara jalanan
Terumbang ambing
Di lautan gelora
Mencari kebahagiaan
Dahan untuk menumpang kasih
Mungkinkah suratan
Hidup kau selalu keseorangan


Hati membeku mengingatkan
Kata janji manismu... oh...
Ku dilambung angan-angan
Belaian kasih sayang suci darimu
Oh kejamnya


Lidah tidak bertulang
Ucapan cinta menghiris kalbu
Ku kan pergi membawa diri
Cinta di hati terkubur lagi

Tidak ku fahami
Mengapa terjadi
Peristiwa pahit mengguris hati
Jalanan hidup ini
Sudah tertulis
Kutempuhi dengan kesabaran
Kusedar kebesaranMu Tuhan...








lirik ni bagi aku ??


Macam mana seseorang tu bila dia jauh cinta , dia percaya setiap kata-kata orang yang dia cintakan tuh . Without any doubt individu tuh akan berpegang pada janji tu . Dengan janji yang manis bak coklat tuh , macam-macam harapan diletakkan . And yet , kena tipu ! Tapi orang tuh dia percaya semua yang jadi tuh dugaan even kadang-kadang die tertanya-tanya apa salah dia sampai ALLAH S.W.T bagi dia dugaan macam ni.












p/s : im falling in love and aku berdoa dan berharap agar jodoh tuh jodoh dari ALLAH S.W.T..


grrrrr .. Pesal tulisan aku macam makin jiwang and skema ?? watdehel ??

Tiada ulasan: