Followers

Ahad, 5 Jun 2011

just dunno ..

haipp !! aku sekarang ni makin 'rajen' update blog ..urghhh.. aku rase bakat aku untuk menulis di blog semakin hilang..erghh..mane die pergi ?? mungkin die tengah tunggu aku kat unikl kan ?? * mule berpikir *


ape yang kaw sedie maklum..bile cuti sekolah macam sekarang nie.. kenduri merate-rate.. uhhhhh..tapayah la nak masak dah tengah hari..dah jimat tenage.. kan ?? macam aku..bile jempuan kenduri banyak..aku tak payah masak nasi unuk tengah hari..ye !! aku mengaku .. aku MALAS !!..dem ar kaw.. tak payah la jerit mase bace nie.. cukop kaw je yang taw aku malas..

tapi kadang-kadang aku tak malas pon.. yela kan..aku duduk rumah ade ayah aku ngan aku je..kalau aku malas tak ke bapak aku masak makan die sendiri .. ehhhh.. kalau camtuh camne aku nak kawen ??

'kaw dhiqa.. gatal..belom cukop umo dah pikir pasal kawen'



demm kaw !! ala.. dulu pon ..mase kecik ade jugak men kawen-kawen..bersanding bagai.. jadi mak ayah la..tak pulak kaw ngutuk budak-budak tuh gatal .. lagipon aku rase.. kaw LOSER kalau mase kecik tak maen kawen-kawen .. setakat mase kecik maen ps bagai tak payah nak cakap aku gatal la
* tepok dahi kalau kaw rase aku emo*


aku nak bagitaw je.. tadi sebenarnye aku pergi kenduri.. kenduri tuh buat kat dewan..uhhh..besar la jugak kendurinye ..
kenduri tema warne silver.. ade hijau-hijau sikit.. great colour to choose actually.. bile dah kawen kat dewan bagai...wajibla ade slide show kan..lagu-lagu..okeh..sangat menarik.. and aku paling teruje tengok kek die.. kek die bese je..oreo punye kek tuh..ade 3 .. die susun elok-elok..dengan sekeliling kek-kek tuh ade cup cake yang jugak comel.. okeh !! aku suke.. yang paling suke..kat tengah-tengah tempat letak kek tuh cam ade air terjun .. YUP !! air terjun.. sangat cam WOOOOO !!..

pattern sekarang nie..wajibla pergi kenduri bawak balik sourvenier( camtuh erk eja ??) bagai.. beg die ade 2 jenis.. and due-due aku dapat..mekaseh !!

dalam 1 beg ade chocolate tart .. gula-gula(a lot of it)...air mineral.. wajik..

another beg ade muffin.. gula-gula jugak.. and paling penting.. coklat dengan pelbagai bentuk tuh..

sumpah sedap !! kulit tak terlalu tebal..demm !! i want some more
kaw makan cam rase sex in ur  mouth * tiru ayat chef terkenal*



muffin yang lembut and tak manis sangat .. demm gud !!

okeh .. seme gambar nie aku dengan rajinnye pergi kidnap kat inche google sebab aku memang rajin nak snap gambar nie kan .. alhamdulillah bile aku nak diet nie rezeki banyak.. heee...dugaan mungkin...

p/s : aku asik typo !! aku mencik !!!!

aku simpan gambar die dalam wallet .. sile taw !!

Tiada ulasan: