Followers

Isnin, 30 Mei 2011

aku tak paham .. KAU PAHAM ??

haishhh.. aku tak paham la.. tak paham sangat .. memang aku tak paham..

kaw tengok tak iklan kat tv sekarang nie ?? iklan sekarang cam terlampau kreatif..ahaks..
actually aku tak kesah pon kalau iklan tuh cam ade gune komputer bagai kan.. al maklum la kreatif..tapi aku tak boleh terima iklan yang tak masuk akal..


contoh la kan.. iklan 1 fast food nie.. kaw tengok kan ?? boleh pulak anak die dah sepahkan dapor bagai pastuh mak die bawak p makan benda alah tuh ..

kalau anak aku ... memang tak la kaw nak buat camtuh !!

"kaw pandai-pandai je nak sepahkan dapo aku kan !! kaw ingat aku kemas pakai magic ke hape ?? tak payah nak tunjuk rajin sangat kecik-kecik nie.. nanti beso malas pulak .. KEMAS SEKARANG !!"

 aik.. aku garang ?? mane ade.. tegas jep !! budak-budak sekarang nie dengan mak bapak pon kurang ajo.. so dari kecik kena tegas sikit..bagi die berpikir ..

aku rase bile aku dah kawen nanti ( umur blom 18 ) aku nak print entry yang nie.. then framekan.. bile ade anak.. letak dalam bilik setiap anak aku..so tak de la dieorang bantai buat idea nak masak untuk aku tapi lebih kepade membazir adn menyepahkan dapor.. kan ??


anak aku comel camni tak nanti ??


bagi aku cam tak logik.. kaw bayangkan kalau ade budak tak cukop umor yang family die bukanla mampu sangat nak belanje makan fast food nie.. then die tengok iklan tuh.. kaw rase die tak ke terbuat cam dalam iklan .. tak ke budak tuh yang kena marah ?? fikir la kan .. kaw kreatif okeh.. tapi pikir la baek buruk camne kan..


pastuh macam iklan minuman coklat yang bernyanyi-nyanyi tuh.. boleh pulak kaw dah buat orang marah then kaw just bagi je air tuh..lepas tuh orang tuh tak marah dah .. nak-nak yang tang bos tak puas hati dengan kerja then dieorang bagi bos dieorang minum air tuh.. die terus tersenyum.. kaw rase logik ke hape camtuh ?? katekan la bos kaw tuh allergic dengan koko bagai kan.. then kaw bagi.. tak ke kemungkinan untuk bos tuh marah tinggi ..

 "kaw nak bunuh aku ke SIAL ?? !! "

tak ke kate-kate makian macam nie yang kaw akan terime ??
aku betol-betol tak paham ... maaf la ..







p/s : aku sangat bosan sampai aku buat entry cam nie.. aku sangat tak bagus.. please dont try this at home .. and cam biase entry aku merapu tahap cipan nak beranak.. demm !!

kaw jangan nak setuju sangat la yang entry aku nie mengarut.. gigit kunk !!

Tiada ulasan: