Followers

Jumaat, 10 Jun 2011

blog mereka

haipp !! aku buat entry malam ni semata-mata nak bagitahu korang pasal blog yang aku suke even aku tak bace hari-hari .. tapi bile aku baca aku akan pergi ke older post sampaila entry last aku bace .. ye !! aku suke bace blog nie..




eh .. aku bukan nak promote blog die. die dah famous.. tapi aku tetap nak bagi link die.. bila baca blog akak nie kau akan rasa nak nangis + nak jerit "SWEETNYE !" and macam-macam lagi .. 


siries blog die sangat cool dengan header yang simple kemain .. aku suke !! 


first time aku bace blog akak nie.. aku tengok gambar ..

" amboi !! lawa pulak akak nie "

ye .. die lawa.. 
haaa .. ni blog boifren die ..




kalau kaw bace blog dieorang kaw akan perasan dieorang ni suke berbalas-balas entry . cam surat cinta pon ade dah . aku suke tengok gambar dieorang . muke pon dah cam sebijik jep .. eh .. orang kata kalau muke nak iras-iras nie insyaALLAH jodoh panjang . aku doakan mereka ni kekal la ye !! amin ..


lepas aku bace cerita dieorang aku macam sedar :

cinta ni kena bertolak ansur 
cinta ni kena bersikap jujur
cinta ni perlukan restu
and banyak lagi pasal cinta .. 



cinta .. hurm .. budak tak cukop umur macam aku ni apelah sangat nak cakap pasal cinta. memang merapu je la kan . tapi yang penting . aku tahu. kat hati aku ade cinta untuk seseorang . cinta yang just untuk die . and aku yakin dengan cinta aku . and aku yakin kalau dah tertulis aku lah rusuk kiri die yang hilang tuh , nothing will change my love for him . insyaALLAH..


ini bukan gambar mereka ,tapi aku doakan dieorang end up mcm nie 
p/s : cinta tak semestinye memiliki. awak . mungkin saya tak dapat memiliki awak . tapi saya nak awak tahu hati saya just untuk awak. ye awak ! untuk awak je . 

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sumpah suka blog ni! thanks sygs. terharu tahu =')

DHIQA nA.IM berkata...

ahaks .. welcome .. tp itula knyataan .. ^^