Followers

Ahad, 10 April 2011

mereka ~~

owhh kaw..ai nie aku nak cite pasal budak-budak bmi yang ade dalam hidup aku..haha..

bmi ?? owh..bukan bmi yang weight dengan height kaw tuh..tapi uniKL BMI..
BRITISH MALAYSIAN INSTITUTE..


owhh..ini adelah dari permintaan inche saiful ye...die nak promote diri ye..so die suh aku tulis pasal die dalam blog aku..

tapi kan inche SAIFUL ..aku kena la cite pasal akak aku dulu..lemak la kaw kalau kaw lebih dari akak aku kan..


ni akak aku..die cantek !! sepak kalau cakap die tak cantek !!


okeh.. ni akak aku .. budak bmi ye !!

NUR KAMILLA BINTI ROSLEY ~~
16 APRIL 1989~~* kaw nak bagi die hadiah ?? sile bagi dekat aku..*
BIJAK
RAJIN
GARANG SIKIT
CANTEK 
KURUS TAPI SELALU DIEEJEK GEMOK *watdehel kan ?? kaw bute ke ape ?? tak nampak akak aku kurus tuh ?? kaw nak kurus cam skeleton tuh ke ??*
SINGLE mungkin
kaw buat hal dengan die ?? kaw memang nak mati la tuhhhh






ini ialah die...

ni kawan akak aku..
SAKINA~~*taperlu kaw taw name penuh die*
budak bmi jugak nie..
kaw nak carik pasal dengan die ?? pergi mampus SEKARANG !!
owh..die baek ..


hot kan die ??inche SAIFUL yang suh buat  entry nie

budak bmi jugak
SAIFUL~~ *aku tak kompem name penuh die*
GILER !!
HOT !!




aku actually tak mampu sangat nak cite pasal mamat hot nie.. owhhhh~~ sebab hot sangat la aku tak mampu kan..hahah*tak taw motif gelak*

die mencarik teman .. sile contact aku untuk berkenalan dengan die..

hot kan die ?? haha..







die lagi hot dari brad pitt kan ?? * inche saiful !! aku puji kaw..belanje kfc + mcD+ pizza selame sebulan ye.. *


sekian,TERIMA KASIH !!

1 ulasan:

Saiful Ashraf berkata...

lain kali tuju betul2 saiful tu...agk hairan sy dsitu...