Followers

Selasa, 12 April 2011




Kutahu, kau selingkuh
Kau duakan cintaku yang tulus
Kau tahu, diriku
Tak pernah berpaling dari dirimu
Tega nya kau dustai semua
Janji kita berdua

Entah masih kah ada cinta dihatiku
Untuk mu
Entah kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu..

Tak pernah ku bayangkan
Cerita kita berakhir begini
Tega nya kau dustai semua
Janji kita berdua

Entah masih kah ada cinta dihatiku
Untuk mu
Entah kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu..

Masih kah ada,
Cinta dihati ini
Dihati kecilku berharap kau masih bagian dari hidupku

Entah masih kah ada cinta dihatiku
Untuk mu
Entah kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu..






ahaks .. kalau kaw tengok gambar aku yang comel tuh menghiasi entry nie jangan pelik la..kompem-kompem la aku nak berjiwang sekejap kan..

kaw comel ke dhiqa ??




haippppp !! kaw tuh malu nak cakap aku comel kan ?? tak pe..aku paham..memang ramai yang malu nak cakap aku comel..tak taw kenape..





owh..kaw pernah tengok lirik lagu atas tuh ?

ENTAH dari afghan..


kaw perasan tak ?? kadang-kadang kaw terlalu sayang kat sum1 tuh sampai kaw biarkan die curang..kaw tutUp mate dengan semua kecurangan die tuh dengan alasan " selagi die stick dengan aku..aku relakan die buat ape saje"

watdefak kan ?

kaw dah taw..kenape kaw tanak pertahankan hak kaw ?? tak pon kaw tinggalkan die sebelom die tinggalkan kaw .. 

susahlah dhiqa eh !

aku taw la susah.. tapi kaw nak tunggu die tinggalkan kaw ??then its gonna be easy for you ??



tak de maknenye !! 


better kaw tinggalkan die la.. believe me !! 

kalau kaw perempuan kan.. then kaw tinggalkan lelaki yang curang tuh.. 
kaw percaye tak dalam mase sebulan die akan datang carik kaw balik..
sebulan la paling lame pon sebelom die carik kaw..

percaye la cakap aku..he will find you !!

owh sorry kalau kaw lelaki..but sesetengah dari lelaki nie.. die suke kejar benda yang dah hilang..



eh !! aku cakap SESETENGAH lelaki.. yang kaw nak emo sangat kenape ?? kaw tergolong dalam sesetengah lelaki tuh ke ??


ha .. kaw la yang tengah berkerut kening tuh !! ingat aku tak taw ke ?? tak payah nak kerut-kerut sangat la kening tuh.. aku tak takot.. aku cakap SESETENGAH ..kaw yang perasan kenape ??


owhhh..kat mane tadi ?? * emo*

kalau kaw taw die curang kan.. then kaw rase "owh..tak pe..aku nak bagi die peluang"

then sampai 1 mase kaw dah tak sanggup sebab die keep doing the same mistake..so kaw tinggalkan die.. 
or paling baek kaw pergi tanye die " you pilih i ke die ?? " then die pilih perempuan sorang lagi tuh.. kaw tak leh cakap ape la kan.. kaw redha je la..

sebab kaw kena percaye aku..die akan datang carik kaw balik..YUP !! die akan datang carik kaw balik

and mase tuh kaw mesti ragu-ragu nak terime die ke tak..mase tuh kalau kaw terime die pon kaw terime die sebab simpati or sebab kaw berdendam


simpati

- kaw konon kesian la die merayu-rayu bagai kat kaw.. kaw tak sedar ke hape yang die tuh CILAKE sebab bile kaw tak de baru nak carik kaw padahal kaw dah bagi die banyak peluang -


berdendam

- kaw terime die sebab kaw nak balas balik ape yang die buat kat kaw..actually benda nie lagi tinggi risiko sebab benda nie boleh merosakkan moral kaw..ye la kan .. kaw berdendam bagai sebab orang macam SIAL tuh pekejadahnye kan ?? -


nasihat aku.. kaw ade pengalaman macam nie.. lelaki tuh carik kaw balik.. just move on.. and anggap je seme tuh dugaan.. give both of you time .. kalau korang memang meant to be together insyaALLAH baik la korang nanti..



p/s: aku tengah sedih + menangis tulis entry nie..
BUSUK !! IM SORRY.. SAYANG AWAK SANGAT-SANGAT..SAYA DAH SEPUK DAH EARPHONE SEBAB TAK KUAT MASE CAKAP TADI..AWAK PON PATUT SEPUK EARPHONE AWAK SEBAB DIE TAK BAGI AWK DENGAR SORE SAYA YANG MERDU 
NIE..





owh..die bukan BUSUK aku..tapi aku suke die !! demmmm .. ncemmmmmmm !!!

2 ulasan:

LN berkata...

HAHA...lgu kt blog aku kot... :P
best an lagu ni...

DHIQA nA.IM berkata...

yup..best..haha