Followers

Khamis, 14 April 2011

errrrr...aku dah tengok



haipp.. kaw kenal tak minah nie ??

cetttttt... bak kate seorang blogger tuh kalau kaw lelaki and kaw tak kenal perempuan nie memang kaw ade masalah..

eh..bukan aku yang cakap..ade sorang blogger tuh yang cakap..BUKAN AKU !!

percaye la bukan aku yang cakap gituuu !! * merayu-rayu tanpa arah tujuan*





owh..semalam aku tengok movie perempuan nie..



dhiqa !! kaw tengok movie maria ozawa ??



yela !! aku tengok.. movie yang indon tuh..tajuk die "menculik miyabi"



hah..kaw igt aku tengok movie die yang mane ??choiiiiiiiiiiiiiii !! tak pe.. ape yang die ade aku ade..tak perlu aku nak tengok-tengok lagi dah..



owh..aku tengok cite tuh..haha * aku tengah gelak gulink-gulink tanpe taw motif aku gulink-gulink*

sumpah cite tuh sengal !! tapi dalam tuh maria ozawa nie die cakap indon doe !! yup !! die cakap SELAMAT SIANG..

errrr...rasenye la..aku pon tak pasti..or aku yang salah dengar..aku ingat aku nak tengok la kan cerite hantu yang die berlakon tuh..tapi trailer die seram pulak !! citttt... so memang tak jadi la aku nak tengok..


by the way..ye ke perempuan cantik di atas tuh seperti yang kaw bagitaw tuh ?? ades.. sebab dalam movie tuh innocent kot die..lembut jep cakap..lawa pulak tuh !!
aku nak tengok cite ni la


demm !! mamat nie comel..die la yang berlakon dalam cite hantu tuh


pe motif aku tulis ?? ntah..aku bosan !! heeee...
aku tengok movie tuh kat youtube sambil gulink-gulink gelak semalam .. kaw nak tengok ??

tengok la !! tapi tanggung risiko die okeh !! heeeee...




uhhh..lagu peveret aku !! bukan video maria ozawa.. lagu lame..tapi sile tengok






p/s : aku nak pergi tengok senjakala la.. sape nak ikot ??

Tiada ulasan: