Followers

Selasa, 5 April 2011

di sebalik kisah seorang GAY

owhh... gay..or homoseksual..

golongan ni dikatekan suke kepade golongan yang sejenis dengan mereka....
gay nie tak suke perempuan..
kalau die suke perempuan die straight..
and mungkin juge die lesbian..
dan die bukan gay..
errr,,tapi kalau die suke lelaki dan perempuan die bisex



hurmm..ape yang aku nak bagitahu kat sini ??
actually aku nak bagitahu aku tak de mood nak bace blog hari nie..
aku bukak
then aku tutup

ahhh dhiqa !! kurang sopan kaw ye.. bukak blog orang then tak bace 

maaf !! tapi nanti dhiqa bace pas dhiqa dapat mood balik okeh ???







hurmm..actually mood hari ni lebih kepade nak bace http://mangareader.net .. tapi sebab internet tersangat LAJU so mmg sangat-sangat la boleh bace kan ??

so tibe-tibe tangan g gerakkan cursor kat new tab..then tangan gatal taip gay !!


owhh..pesal kaw dhiqa ?? minat kat gay sekarang ??



tak la..tibe-tibe tangan aku yang taip..errrr..mungkin tangan aku yang minat kat gay kot..errrr

errrr..camne golongan gay ni wujud ??


macam yang kita taw golongan ni wujud dari zaman nabi luth lagi kan ?? * kalau aku silap sile betolkan*


tapi mengikut kajian yang aku dah jalankan 77% dari dieorang ni jadi gay sebab ade history kena penderaan seksual..
dieorang kena liwat..
mungkin diliwat oleh:
bapak sedare..
ayah kandung
ayah tiri
kawan sebilik
senior asrama

ahh kaw..kaw pon kena berhati-hati la ye..
keji kan perbuatan dieorang nie ??
sebab nafsu dieorang..dieorang dah lahirkan seorang lagi gay

errrr..dieorang boleh lahirkan ??

haha..
maksudnya tambahkan lagi bilangan gay kat dunie nie..
owh !! lupe pulak..
kajian aku ni merangkumi 1 dunie..
hebad tak ??*sile cakap aku hebad..*


erghhh !!

aku ade kenal seorang gay..
ye..aku kecewa bile dapat tahu perkare nie..sangat la mengecewakan aku..ehhh !! bukan sebab aku minat die..sebab die sangat baek..
ye !! die baek..
die selalu cakap kat aku 


iqa !! jangan lupe study hard okeh.. banyakkan doa..



owh..nak menangis aku rase bile aku dapat tahu die gay..

KENAPE ??

tuh la yang terlintas kat hati aku..die memang lembut..
okeh..aku aku akui tuh..tapi aku sangat tak expect die gay..
lagi mengejutkan bile ade gambar die dengan "hubby" die..
aku macam watdefak kan ??


errrr..

tapi mungkin ade cerite di sebalik seme nie..
kite sebagai islam tak elok la mencemuh tanpe bagi die nasihat..
pe kate kite nasihatkan die..

eh kaw !! kaw bile nak berubah nie..kaw ingat kaw elton john ke ?? kaw bukan boleh kawen dengan hubby kaw tuh  pon..


kite kena tegur dengan care yang berhemah la kan ?? kalau tak nanti mungkin dalam kepale otak die tuh die terpikir 


hah ?? kaw nak larang aku ?? aku tak heran .. meh aku nak tunjuk kat kaw best ke tak jadi gay !!


hah.. kan tak pasal-pasal kaw pulak kena liwat..dah kaw pulak jadi gay kan ??



tegur secare baek..kalau die tak nak dengar..tak pe la..
kaw dah buat yang terbaek kan ??
then kaw doakan la die..
doakan die berubah...
bagi aku dieorang dah tersilap..
kaw yang tahu pe salahnye kaw doakan die kan ??
doakan die berubah..
tak salah kan ??


sile tekan sini


-gambar ni aku ambil dari just khai..-


arghhh !! 
ye la !! 
kaw sibuk-sibuk bising cakap dieorang gay..itu ini..
tapi kaw pernah doakan dieorang berubah ??kaw pernah ke nasihatkan dieorang ??

aku rase tak..
ape yang kaw buat ??
kaw kutuk dieorang !!
kaw keji dieorang !!
kaw memang doakan dieorang..
tapi kaw doakan dieorang dilaknat tuhan kan ??
betol tak ??
tak salahkan kaw doakan dieorang berubah ??
effect kaw ke kalau dieorang berubah ??
kenape ??kaw takot kalau dieorang berubah kaw tak de orang nak kutuk ???
tak de orang nak keji ??
camtuh ke ??



aku bukan back up dieorang..
aku just terpikir..
kenape kite tak doakan dieorang berubah..
aku nak dieorang berubah
aku nak orang yang aku kenal tuh berubah..
aku nak sangat..
jangan kite tahu dieorang silap..tapi kite just kutuk kan ??
wat for kaw kutuk dieorang ??
kaw dapat pahale ke kaw kutuk dieorang ??
macam aku asyik ulang dari tadi kaw nasihatkan la dieorang..
then semuanye terserah kat dieorang..
tapi jangan pulak kaw lupe doakan hati die terbukak nak kembali ke pangkal jalan kan ??
insyaALLAH kalau kaw ikhlas mase doa ade yang berubah..
asalkan kaw dah terlepas dari tanggungjawab kaw sebagai seorang ISLAM




let say la kaw buat silap..
then kaw suke ke orang kutuk kaw ??
kaw suke ke orang hina kaw.. ??
tapi dieorang tak pernah nasihatkan kaw..
kaw suke ??


hey kaw !!
kite ni manusia..
buat silap..
macam aku tulis kat atas tadi..
77% dari dieorang ni jadi gay sebab kan dieorang terikat dengan dieorang punye history..
kena liwat..
kaw pon tahu kan..
seks !!
sekali buat nak lagi kan ??
arhhhhh !! bukan la aku pernah buat..
but thats the truth..
once kaw dah buat kaw nak lagi..
kaw tak percaye ??
kaw tanye orang yang dah pernah buat seks nie..
dieorang akan jawab yang same..
sebab tuh kite dinasihatkan menjauhi zina..
betol kan ape yang aku tegaskan dalam entry kali nie ??


golongan ni jugak mengalami masalah tekanan perasaan..
bile dikecewakan dan sebagainye..
macam jugak seorang perempuan.
bile die dah tak percayekan laki..
die akan cari golongan pengkid ..
okeh..aku tahu alasan macam nie tak boleh sangat diterime kan ??
aku pon manusie..
buat banyak silap bile iman tak cukp kuat untuk tahan godaan
macam tuh jugak golongan nie..
even budak sekolah agame pon boleh terlibat denagn menda ni seme..
so kite sebagai manusia..
nasihatkan dieorang
kalau tak boleh doakan dalam hati..




ntah la ape motif aku tulis entry nie..
sebab aku teringatkan betape baeknye die yang aku panggil pak cik tuh..
semoge die terbukak hati untuk berubah kan ??



he is a gud guy !! such a very gud guy..it is so waste to know that he is a gay..




aku nak menangis bile buat entry nie..tak tahu kenape..




p/s : jangan kaw berlagak pulak cakap 

" ahhhhhh !! aku pon iman tak kuat tapi tak end up jadi cam dieorang "

sebab kaw tak tahu dugaan ape yang ALLAH S.W.T. nak bagi kat kaw kan ?? sekali kaw kena penderaan seksual ke hape ke..then end up jadi macam dieorang macam mane ??

kaw manusia..kaw ade otak..kaw fikir la..


4 ulasan:

sabenazakey berkata...

manga best.. suka suka.!! yaww,.

amny berkata...

erkk..gay??geli2..

DHIQA nA.IM berkata...

amny..sbb geli la kne doakan dieorang berubah..dhiqa pon takot tgk seme2 tuh..dhiqa tak nak lagi ramai gay..kalau ye dieorang gay hope ade yg insaf..

aNiss :):) berkata...

yerk! geli lorh dengan gay :)