Followers

Ahad, 6 Mac 2011

tajuk n3 kali ni UNTITLED sebab aku tak de idea pon sebenonye tapi lebih kepade jelez sebab ade orang update blog hari-hari..wahhh..aku pon nk jugakla even tak de mende pon yang nak diupdatekan

wah..sumpah aku eksited bace tajuk n3 yang panjang nie..cam hebad je buat tajuk entry yang panjang-panjang gini..cool kan?korang jangan malu-malu la nak mengaku yang tajuk n3 aku kali ni sangat la COOL..aku tak kesah pon korang nak puji-puji aku..aku terime..^_^

tadi aku basuh pinggan(tiba-tiba aku bagitaw korang kan..)..kan ade 2 singki..so..satu singki tuh aku letak la pinggan yang dah siap digonyoh dengan sabun..tunggu nak bilas je kan..then ayah aku g basuh tangan kat situ..oke la kot sebab die basuh tangan sebab die nak makan..tarahalla la kan??then adik aku datang..die yang baru lepas makan tuh g basuh tangan kat situ..

aku:wei !!basuh kat singki yang nie la wei(sambil tunjuk kat singki yang tak de pinggan yang dah digonyoh sabun)
adik:la..ayah buat jugak tadi
aku:(berasap je kan..nak marah je rase)

then dengan perasaan marah aku pandang la kat depan...depan mate aku ialah kawasan belakang rumah aku..ade sungai..ade pokok..ade jalan..

tengah aku marah-marah tuh..ade sepasang mata pandang aku dari belakang rumah aku dengan pandangan kaw pehal??giler??..aku pon pe lagi..jerit r kat die

aku:pe??!!ape tengok-tengok ??!! tak puas hati??sibuk jep !!
die:(pandang aku dengan pandangan kaw pehal nak jerit-jerit kat aku 
aku:sibuk je kaw..erghhhh..


aku teruskan basuh pinggan..then ayah aku bersuare

ayah:korang tengok ikah nie..dok rumah..jadi hebat..boleh bercakap dengan biawak..ayah pon tak pandai nak cakap-cakap dengan biawak..die siap boleh marah-marah lagi..ingatkan marah jannah (anak sedare yang berumo setahun due bulan)..ghupenye marah biawak..
 aku:ape ayah nie??mane de biawak..kucing la..(bebel dengan suare yang tak didengari )







p/s: aku sangat sengal sekarang nie..nak buat semua bende tak de mood..erghhh...makan je kot kalu nak ade mood pon..hoh..hebad tak aku??

Tiada ulasan: