Followers

Rabu, 23 Mac 2011

menunggu

 eh kaw..debor tak?? rase tak ape yang aku rasE?? tolong cakap kaw rase ape yang aku rase untuk keselamatan kaw okeh??

aku menunggu hari..haishhhh..hari ape yang aku tunggu??

RESULT SPM !!
waaaaa..nak pengsan aku rase,..jantung aku dah berdebor cam ape..adesss..bile ingat balik tahun 2010 spm + kecewa + ditipu + sakit aku jadi makin takot.. sbb aku tahu semua tuh penyebab aku makin down taun lepas*aku macam nak cipta alasan lak*..
betol..aku siries..

 ANAK SEDARE + INTAN PAYUNG + CHENTA HATI balik sabah

adesss..ni lagi buat aku sentap..budak yang aku jage dah nak balik sabah..tinggal aku =(
sumpah aku nak nanges..aku takot die lupekan aku...sumpah takut.. ye la..kan budak-budak nie die senang lupe kat orang kalau lame tak jumpe kan?? ades.. raye baru jumpe kot..tuh pon kalau daddy die dapat cuti.. kalau tak dapat?? arghhhhh !!






she is so adorable lorhhhh..ades...acik ikah syg jannah !! waaaaaaaa

3 ulasan:

Heidi Shafiq berkata...

wah comel betul.. :D

niesz berkata...

comel nye die, geram tgk..heee...result mcmane?ok? btw congrate tau..

DHIQA nA.IM berkata...

betol3..comel kan?? haha..result cukop mkn je..4a je..huhu..tp boleh laaaa...alhamdulillah