Followers

Sabtu, 26 Mac 2011

dhiqa naim si budak comot~~ perkara mengenai dhiqa naim yang perlu kaw tahu !!

 owh !!  tolong la paham .. entry nie sangat la annoying.. sile muntah dulu sebelom bace !! kalau korang baru nak makan sile tolak nafsu korang yang tahap gajah tak makan seminggu tuh !! aku betol -betol maksudkan suh tolak nafsu tuh !! sekarang !!sile tolak sampai jatuh ye * lahanat !! ayat  aku cam bukan orang melayu !! p balik london la dhiqa weh !!*
 1- sesungguhnye aku comel !! kaw kene terime hakikat tuh.. even kaw sedey kaw tetap kene terime hakikat yang aku comel !!





hah !! kan comel tuh ..

   2- sesungguhnye name betol aku bukan dhiqa naim !! haish !! besela kan ..kat tenet.. macam-macam boleh letak..baideway..aku punye name dhiqa naim nie stand for sumthing

mule-mulenye aku just style nak menganjing orang tahap kejam giler kan... alkisah bermule sebab sorang kawan nie.. kawan aku nie die p buat name die ngan awek die .. konon gabung-gabung la kot !! hailaaaa !! pe barang bai .. !! tak de kije sangat la lu orang p gabung-gabung name nie kan..*ayt orang dengki*

so aku pon susun name die !! susun name aku !! dan susun name membe sorang lagi.. susun punye susun dapat la aku name dhiqa naim nie !! haaaaa. kreatif tak aku?? best tak nickname aku?? comel tak cam aku??..
wat ?? kaw nak tahu dhiqa naim tuh lagi detail ?? haiyak !! memang tanak la aku !! memang kompom aku takkan bagitaw kaw .. xde mase *buat-buat busy*


  3- sesungguhnye aku nie bukan budak baik !! ye !! aku budak tak baek !! ape?? aibkan diri sendiri ?? adess.. bukan aibkan diri sendiri la kawan .. aku just tanak orang cakap aku muke cam baik..pakai tudung..tapi sekali pangai cam jalang.. arghhhh !!seblom orang ngate aku baek aku ngaku .. aku jahat !! tuh je konklusinye okeh !!
tapi takde la lagi orang cakap camtuh kat aku.. berani la cakap camtuh.. memang nak kene libas ngan pedang samurai kat rumah aku nie !! arghhhh !!*mungkin emo sikit*

 4- aku tak de lesen lagi !! jangan kaw berani cakap  hah kaw .. dok umah dah la membesarkan badan !! then mase yang ade punye la banyak ..tapi tak amik-amik lagi lesen..bengong !! okehh.. kalau ade yang cakap cam tuh die memang nak kena maki dengan aku..watdefak kaw nak bising-bising kan?? kaw nak bagi duet ke?? arghhh !! lagipon aku malas..aku nak bagi budak-budak len amik dulu !! * skunk aku menyesal sebab tak de lesen lagi..kalau tak boleh bawak kete p jalan-jaln ngan set-set gertas aku tuh !! tapayah jalan kaki !! penat cam haram !! kereta kat umah ni dah ade 5 tapi aku tak amik lesen lagi !1 rugi cam cilake jeppp !!*

  6- aku puteri bongsu dalam keluarga aku .. hah.. tapi aku ade adik .. bukan adik angkat * talarat pon nak angkat die* tapi adik lelaki .. haha.. means betol la aku puteri bongsu !! kaw jangan jelez k !!

 7- birthday aku 21 jun 1993 !! eh kaw !! ingat okeh.. tolong ingat !! dan sile la bagi hadiah yang tentunye meransang kegadisan aku kan !! tapayah la asik bagi wish ..it is lame okeh !! >.<


akhir kate untuk kaw follower dan silent reader :
eh kaw !! maaf sebab buat entry ngarut-ngarut nie bagi kaw bace.. tapi nak buat camne.. aku punye otak kering siot !! kering weh !! gersang bak kate orang !! arhhhh !! bukan gersang yang itoo... tuh kaw la yang suke sangat gersang-gersang nie !! aku tak  !! aku tak gersang ye !! otak je yang gersang sikit-sikit^^,



p/s : aku sendiri bosan bace entry HARAM nie..  maaf skali lagi .. ngantuk giler !!

Tiada ulasan: